Mikä avuksi syysväsymykseen?

olo on vetelä ja mikään ei maistu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 09:07

Aamuisin ensimmäiseksi Berocca-tabletti lasilliseen vettä ja se kurkusta alas. Ulkoilu säässä kuin säässä tekee terää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:22

Vitamiinit ja pakkoliikunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:28

ulos reippailemaan ja ihastelemaan syksyn kauniita värejä luonnossa ja saamaan annos raitisilmahuumetta, siitäkin voi tulla riippuvaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:39

Ulos kävelemään ja kavereita tapaamaan naamakkain, ulos kodista, ja katsoo edulliset tapahtumat ja menee niihin, se jo piristää kun ihmisiä näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:19

Reilusti vitamiineja ja ulkoilua. Kirkasvalolamppu auttaa sitten, kun alkaa olla vieläkin pimeämpää ja koleaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:32

Ylös, ulos ja lenkille, terveellinen ruoka ja kaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 10:43

Vitamiineja ja reipasta ulkoilua sekä uusia virikkeitä itselle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:54

Samaa lääkettä on tarjolla täältäkin: reipasta liikuntaa ulkona ja vitamiini- ja hivenainetasot kuntoon. Jos tarjolla on mielenkiintoinen harrastus, niin sekin piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:57

Lenkkeilemään, raitis ilma tekee ihmeitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:38

Ylös, ulos ja lenkille sanoi mummovainaakin! Kuoli melkein 100 vuotta elettyään... :) Ja kävi lenkillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:12

Ylös ulos ja lenkille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:25

Tuikku murheeseen ja pahimpina päivinä kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 19:47

Teet aina seuraavaksi päiväksi suunitelman mitä touhuat..eli sellainen lukujärjästys..
Aamusta kun herää alat tekemään näitä asiota mitä olet suunitellut....niin päivä menee mukavasti..
Voi olla esim.siivousta ,ikkunoiden pesua,kaappien järjestelyä,leipomista ja ruokien valmistus.
Ulkoilu ja harrastukset hyviä päivittäin.
Ei väsymys tule,kun on paljon tekemistä..pitää pirteänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:44

Hyvät vitamiini tabletit. Käy hankkimassa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 22:26

Mielenkiintoinen tekeminen, C-vitamiini ja liikunta.