Onko teillä kotieläimiä?

Itselläni ei ole allergian takia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 18:24

Ei ole, eikä tule.

Kiusaamista olisi kerrostalo asunnossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:25

Fiina-koira perheenjäsenenä, ja senjohdosta kasa villakoiria mennen tullen häädettävänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:37

Minulla on 2 leikattua tyttökissaa ja mieheni jonka nimeä vaihtelen kun hermostun hänen tekemisiin täällä kotona, yleensä on saakelin sika, kun ovenpielet on painomusteessa lehden luvun jälkeen, monessa muussakin huushollissa asuu samanlainen eläin, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:06

Hiiriä, myyriä, tupajumeja, kauriita ja peuroja, ym.
Keväällä pöllö ja telkät käyvät pesimässä joten kulkukissatkin tappolistalla meillä.
(Katuggla pitää kissantaposta huolen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:21

Eipä ole, mutta haaveissa kyllä on. meidän pihajänikset ovat edelleenkin elossa, Väinö ja Viivi. Joka ilta tulevat syömään apilaa, porkkananvarsia ja katselevat Onnelaa sillä silmällä oisko jotain naposteltavaa. Toissa yönä olivat syöneet eräät syyskukat sankosta, kun oli unohtanut sen ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:31

Ei ole kotieläimiä, kissan ottaisin, mutta nyt ei siihen mahdollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:08

Toivottavasti ei, sillä koulusta tuli pojan mukana TÄIVAROITUSLAPPU. Siinähän sitä kotieläimiä kerrakseen jos hänenkin päästään niitä joku päivä löytyy. Muita eläimiä ei olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 10:42

Eikös tuo täiongelma ole melkein joka syksyinen?
Tällä hetkellä ei kattiakaan,edellinen meni 3-4v sitten ja en ole uskaltanut ottaa uutta,se menettäminen vie multa hengen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:07

Meiltä löytyy kaksijalkaisten lisäksi Kääpiöjänis rotuinen jänis (koko 900g) ja Jackrussel rotuinen koiranpentu.Vilskettä riittää : ) ! Tosin muinoin "laumamme" oli huomattavasti suurempi, kun siihen kuului monta koiraa ja kääpiöhamstereita aikamoinen läjä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:41

Kaksi steriloitua maatiaiskissaa - killi ja kolli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:56

Perheessäni on tällä hetkellä pieni koira ja 3 maatiaiskissaa. Aiemmin on ollut 3 kääpiökania ja pari kesyrottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:39

Enää jäljellä Piki koira...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 19:52

Ei ole minkäälaista kotieläintä...Tyttärelläni oli koira,joka oli meillä paljon hoidossa...mutta Santun päivät loppuivat Helmikuussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:10

Juu Aksu on.

Asiakas: - Seuraapa tuo teidän koiranne kiinnostuneena parturointia, mikä siinä niin kiinnostaa?
Parturi: - Lattialle putoavat korvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:43

Löytyy näitä karvasia kavereita useampikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 22:25

Ei ole kotieläimiä eikä lemmikkiä.