Pelkäättekö kulkea yksin pimeällä näin syksyn tullen?

Pelkään hieman ,kun lenkkeilee niin ei tiedä mitä vastaan tulee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:19

"Hän vain yksin katoaa, laitakaupungin yöhön"... en pelkää, yksinäisyys on toinen luontoni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:30

Pimeitä paikkoja vältän, katuvalot valaisee. Läheinen puistokin on hyvin valaistu missä myöhäisen iltalenkin Fiina-koiran kanssa kipaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:34

Kyllä minä pelkään, mutta mieheni lohduttaa että kuka minut pimeällä vie niin äkkiä palauttaa valoisana aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:29

En pelkää, mutta pimeän aikaan en mielelläni yksin lähde lenkille pururadalle, vaikka se valaistu onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:09

En pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:22

En pelkää, en edes yövuorossa vaikka siinä joutuu joskus kulkemaan aika pimeässäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 10:37

En pelännyt mökillä pimeässä,mutta en kulkisi Kaisaniemen puiston läpi pimeän aikaan vaikka se on valaistu.Minusta on ihan luonnollista kaihtaa/kavahtaa/pelätä pimeätä...:-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:46

Samoilla linjoilla PateT kanssa. Mökillä ei pelota, mutta vain höperö uskaltautuisi Kaisaniemen puistoon illalla. Se on aina ollut vähän epämääräinen alue iltaisin, mutta nykyään kuulemma meno on todella villiä. Puisto on minulle hyvin tuttu, sillä kouluaikoina pelasimme siellä pesistä ja talvisin luisteltiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:54

Koiran kanssa teemme myöhään iltaisin vielä iltalenkin, en pelkää pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:47

En ole pelännyt koskaan pimeää.Minusta se on jopa turvallista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:23

Yölintu pehmein siivin lyönnein vaanii saalistaan....

Varovaisuus on paikallaan. Itse en kulje pimeään aikaa kuin mökkimaisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:25

Eipä tule öiseen aikaan liikuskeltua... Ja tunnen koiran kanssa oloni turvalliseksi Kupittaanpuistossa illalla kun viimeisen kerran viedään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 19:58

En ole koskaan pelännyt pimeää..
Joskus aikanaan kävin yöllä jakamassa aamulehteä..moni kysyi,että eikö pelota..Joskus joku humalainen oli kotiin tulossa ravintola reissulta..ei suurempaa liikettä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:42

Täällä en pelkää, mutta kaupungissa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 22:14

En lähde ulkoilemaan pimeällä. Mökilläkin pelkään seläntakana olevaa pimeyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:18

Päinvastoin: NAUTIN SIITÄ ♥