POltattako iltaisin kynttilöitä näin pimeän tullen?

Itse en ole vielä poltellut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 15:36

sytytän kynttilöitä ja kylläpä liekki itsekseen lepattelee. kynttilöiden polttamisesta tulisi aivan kamala katku, uskoisin ;-D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:11

Ennen poltin paljon kynttilöitä ja tuikkuja, en enää polta kuin muutaman tupakan, minulla on astma ja en saisi tupakoida niitä muutamaa tupakkaakaan, mutta minulla pitäisi olla sellaisia parafiini kynttilöitä joita voisin polttaa, valvotusti, on 2 uteliasta kissaa ja pitkät viikset on heillä en jaksa koko ajan kytätä kissoja ja kynttilöitä kumpi ennen komeasti roihuaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:49

Yleensä, kun illat alkavat pimetä, niin tulee kaivettua tuikut ja kynttilät, nyt jo olen tuikkuja sisällä poltellut, ulkolyhtyihin en ole vielä kajonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:18

Kyllä! Parvekkeella ja ulko-oven pielessä on jo lyhdyssä kynttilät palaneet ja sisälläkin niitä polttelen. Talomme kohdalla on kehno led-katuvalaistus, joten kynttilät pääsevät pimenevässä illassa oikeuksiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 10:53

Polttelen kynttilöitä iltojen iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:44

Kissalauman riehumisen ja hyppimisen takia en polta kynttilöitä, liian vaarallista puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:47

Kylläpä polttelen ja tänä iltana mökin kuistilla sytytän tuikkulyhdyt luomaan tunnelmaa karaokelaulantaan...ja huomen aamuna koskee päähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 12:13

Mökillä on tullut polteltua kynttilöitä paljonkin, mutta kaupungissa illat eivät ole vielä niin pimeitä että olisin poltellut. En ole saanut vielä syysvaihdetta päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:55

Mökillä pihamaa ja kalliot kynttilänvalossa ovat kuin joulukuusi. Elävän kynttilän valo on kaunis katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:16

Kyllä tulee iltaisin poltetltua kynttilöitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:12

Kyllä olen polttanut jo kynttilöitä..pimeiden iltojen iloksi..antaa tunnelmaa kotiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:37

En vielä, lähempänä joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:56

Meillä on paljon kohdevaloja joita olen jo kauan poltellut, mutta kyllä kynttilöidenkin aika vielä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:19

ympäri vuoden