Kuinka moni teistä haluaisi vanhat markat takaisin?

Minä vihaan euroa,kun oli tuo markka aika niin tuntui ,että tililläkin on enemmän rahaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:02

En halua markkoja takaisin kun olen jo tottunut euroilla maksamaan, isot ostokset kyllä vielä markoissa lasken ja ihmettelen olisinko maksanut niin paljon jostakin tuotteesta, mutta saan ansioni myös euroissa ja summa on minulle sopiva sovitan tulot ja menot yhteen ja jää rahaa säästöönkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 07:30

Mulle kelpaa myös nykyinen tilanne hyvin, euroissa on tulot ja menot, ja jokunen euro jää säästöönkin toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 07:33

Raha on rahaa, merkillä ei niin väliä. En ole rahan suhteen merkkiuskollinen. Ei ole Euron syy, ettei raha riitä. Järjestelmä on syyllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:26

Eurossa pysytään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 10:58

Vanhat markat?Kuinka vanhat?
Seuraan tilannetta,€ tullut jäädäkseen,maksais mahottomasti luopua koko systeemista,mutta katsotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:38

Mitä sitä vanhoja muistelemaan, pysytään vaan eurossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 12:16

En halua markkoja takaisin, mutta eurovaluutasta voisi muutaman rupumaan pudottaa pois sotkemasta markkinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:51

Ei ole mulla markkoja taskussa, mutta siitä viis mä välitän.

Georg Malmsten ja "Pennitön uneksija".

www.youtube.com/watch?v=BHpor51k9uw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 18:45

Kyllä Eurot on ihan OK kun maailmalla matkustaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:24

En kaipaa enään markkoja takaisin...Kyllä tuntuu nyt,että oli tilit suuria markka-aikaan..
Hyvin on tottunut euroihin..vaikka rahan arvo todella laskenut euron myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:35

Haluan markat takaisin, joskus tuntuu että ennen oli enemmän valuuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:53

Minä kaipaan. Markalla sai ennen enemmän kuin nykyään eurolla.