Ehdotuksia..Minkälaisen tarjoilun tekisit valmistumis juhliin?

Poikani valmistuu lähihoitajaksi 15.9..ja olen luvannut tehdä tarjoilut..suolaiset ja makeat.
Hyvin meni opiskelut..vaikka ikää jo 48 vuotta..

Avainsanat: tarjoilu valmistumis juhliin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 12:24

Onnea valmistuneelle! Lapsenlapsesi kalapajasta tuoretta lohta, josta voit tehdä graavilohileivät tai voileipäkakun. Puutarhasi marjoista maukas täytekakku.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille..Kannatin kalapajaa..Lohilaatikon tein..sitennen kahvit kakkuineen..illasta vielä lohileipiä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 21:35

onnea sinne oikein paljon pojallesi ...
oletko ajatellut oikein ruokaa tarjota vaiko suolaista ..
nyt , kun on sieni aika niin sienipiirakkaa ja jotain juustopiirakka .. jos ei kaikki tykkää sienistä ..
täyttekakua ,pullaa ja pikkuleipä .. voit myöskin tehdä vaikka pasteijoita eri täytteillä ..
jos ei noi käy niin ihan voikleipäkakkua .. kinkku ja kalatäytteillä ...

jos taas ruokaa niin karjalanpaisti , potut ja salaatit ..
jälkiruokana marjarahkaa tai suklaamoussea no jäätelökin kera hedelmäsalaatin .. myöhemmin
kakkua ja kahvia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:55

Voileipäkakku on ehdoton :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:55

kotiliesi.fi/ruoka/juhlaruok...katarjoilu

täältä vaan vilkuilemaan mitä haluat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 22:06

Minun pidoissani oli paljon suolaista ja hyvin teki kauppansa.
Täytekakkuja ja keksejä yleensä jää yli ja syömättä, mutta pasteijat, graavilohi, kalakeitto ym. tekevät kyllä kauppansa, jos niitä jää yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 22:49

Pitsapiirakkaa peltiin ja voileipäkakkua ja voileipiä,pasteijoita.Jos miehiä juhlassa paljon. Ei ne kakkuun juuri kajoa.
Onnea Äidille ja pojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:30

Onnittelut pojalle!
Voileipäkakut tekevät aina kauppansa.
www.saarioinen.fi/arjessa_mu...zAodqAsawQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 11:13

Miten olisi pari pellillistä pizzaa? Vaikka kala ja kinkku vaihtoehdot ,sekä jokin sekasalaatti siihen keralle.Olisi ruokaisaa ja suht helppoa /nopeaa valmistaa. Kahvit sitten täytekakun ja pipareiden kera jälkiruuaksi.
Onnea valmistumisen johdosta pojallesi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:48

Hankippa jostain muikku- ja lanttukukko yllätykseksi. Odottamaton piristys on aina parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:33

Onnittelen poikaasi valmistumisen johdosta. Ruoka ja tarjoilut eivät ole vahvin alani, joten jätän sen tietävimmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:52

Paljon vaikuttaa siihen onko pitkänmatkan takaa tulevia. Silloin laittaisin hieman tukevampaa - vaikkapa karjalanpaistin. Rinnalle vaikka joku keitto sekä pientä naposteltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:50

Onnittelut vaan! Opintojen päättäminen on aina saavutus.
Montako vierasta, se merkkaa aika paljon, mitä ikäluokkaa jne?
Suolaiseksi jotain piirakkaa, kakku tietysti, kotipullaa, pikkuleipiä ehkä, kuivaa kakkua, siinäpä ne joita yleensä tarjotaan ja jotka riittävät.
Suolaisten piiraiden reseptejä löytyy sekä netistä että keittokirjoista. Kotiliesi-lehden sivuilla on hyvä ohjeita ja myös ideoita kokonaisuuksista. Kauden tuotetita kannattaa hyödyntää eli sellaista mitä saa nyt tuoreena.