www.youtube.com/watch?v=i4mtk2_57oQ Kevennystä perjantaiseen iltaan, jatkakaa.

Mää tykkään niin tästä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 21:21

Jos tuo mies minua kosisi, niin vastaisin KYLLÄ! Olen ikuinen Pate fani.Sympaattinen mies : ) Ihana kappale.Kiitos!

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 19:38

Minä kuuntelin ja katsoin videon, makromallinen vatsa ja vanha medolia ei minulta pojoja saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:51

Pate is best :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:58

Patesta pidän..
Kiitos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:29

Ihan ok vaikka en laulajasta oikein pidäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:34

Pate on jo vuosia ollut mielestäni Suomen seksikkäin mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 12:33

Joo vaikka ihan symppis nin minuun ei oiken iske Pate.
"pullat pystyyn käydään beibi leipomaan" säkeen biisi on mun inhokki kaikkien aikojen suomi-iskelmässä.
Jos kosis nin apua karkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 12:58

Tuossahan tuo näytti aivan ookoolta. Pate on viimeisin artisti, jota lähtisin katsomaan. Jostain minulle on muodostunut käsitys, että äijä on ylimielinen öykkäri. Biisien sanoitukset aivan kahden takataskun välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:43

Pate Go Go!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:48

Nyt on sunnuntai kun vastailen. Patella on hyviä biisejä - lähinnä sanoituksien takia.