Missä olit 11.9.2001?

Avainsanat: 11.9.2001

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 17:00

Olin kotona ja luulin sitä tapahtumaa uudeksi elokuva mainokseksi,kun sitten tajusin järkyttyneenä sen olevankin täyttä totta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 14:53

töissä ja just oli tv auki silloin ,kun sieltä näyttettiin tuota kauheaa tapausta ... toivotaan , ettei se ikinä toistu mitenkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:22

Lähdössä kalligrafiakurssille, kun poikani pyysi katsomaan BBC:n uutisia tv:stä. Ja viettämään toisen pojan synttäreitä. En muuten uskonut, että se oli livekuvaa. Luulin sitä joksikin elokuvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 16:20

Pukarolla pukaronparoonissa kahvilla matkalla lentokentälle välimeren lämpöön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 17:52

Töissä olin ja illalla kuulin tapahtuneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 19:32

Tulin töistä ja avasin tv:n, katsoin teksti-tv:stä, että maailmalla ei mitään uutta, läksin hakemaan pyykkiä kuivaushuoneesta ja kun tulin takaisin niin telkkarissa oli menossa lähetys tapahtuneesta. Kuten useimmat, niin minäkin luulin ensin, että joku scifi-ohjelma oli käynnistynyt, kunnes tajusin. että ollaan live-tilanteessa. Sitä lähetystähän sitten tuli seurattua sen illan ajan epäuskoisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 19:52

Olin kotona kun kuulin uutisen tapahtuneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 20:04

Kaverin luona kahvilla.
Hänen vaimonsa soitti töistä mitä on tapahtumassa. Tiiviisti tuli seurattua tutun rakennuksen tuhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:46

Kotona pienten lasteni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:49

Kotona olin ja pistin tv:n päälle luulin elokuvan tulevan kunnes pian totuus valkeni, ihan ensimmäisen talon osumasta asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 22:49

Kotona kans,ja luulin elokuvaksi hetken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 22:56

Kotona kuulin uutisista tuon kauhean jutun.Sitten telkusta katsoin äimän käkenä. En ollut uskoa todeksi.Aikaa siitäkin kulunut pitkä tovi. Mikä mennyt kiitämällä huomaamatta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 00:27

Ikäni muistan,olin just ensimmäistä aamua Havanassa vanhan kaupungin kierroksella,isäntämme opas kertoi USAssa tapahtuneen jotain...40000 ihmistä kuollut yms.Kaikessa rauhassa vedimme päivän tutustumalla vierailupaikkaamme ja lounaat yms.Illalla pääsin huoneeseeni ja avasin CNNn uutiset,siinä istuinkin sohvan reunalla lopun yötä ja katselin kauhuissani TVtä,kun CNNn suoraa lähetystä ja uusintaa tuli solkenaan.Kammoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 02:03

Kotona olin lasteni kanssa ja tv:stä kuulin uutiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 08:17

Asuin silloin Leppävirralla ja olimme tulossa kaupasta, kun auton radiosta kuulimme uutisen ensin. Katsoimme hölmistyneinä toisiimme ja menimme äkkiä kotiin telkkarin ääreen. Tuntui aluksi aivan uskomattomalle koko juttu kunnes se kaikessa kauheudessaan alkoi selvitä meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:39

Olin ajamassa juuri huoltoaseman pihaan, kun radiossa katkesi musiikkikappale kesken ja alkoi ylimääräinen uutislähetys tapahtuneesta. Kuuntelin siinä tankkauspisteen vieressä uutista aika pitkään, ennenkuin saatoin nousta ulos tankkaamaan. Kotiin päästyäni nappasin heti telkkarin auki,jossa tapahtunutta luonnollisesti käsiteltiin koko ilta .Olimme lähdössä muutaman päivän päästä lomamatkalle lentokoneella,mikä ei ihme kyllä yhtään pelottanut tuossa tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 13:01

Mäkelänrinteen uimahallin kahvilassa odottamassa poikaani treeneistä. Kahvilan tv oli auki ja sieltä tuli nämä uutiset. Ensin luulin, että kyseessä oli taas jokin jenkkileffa erikoistehosteineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 17:41

Airiston rannalla mökkimaisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:29

En muista aivan tarkkaan, mutta veikkaan että kotona olin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:40

Ka mie en muista mittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 14:36

Olin asuinkaupungissani, menin Stockan 7. kerrokseen pesulapisteeseen hakemaan vaatteitani. Siinä vastapäätä oli TV auki jossain palvelupisteessä, ja lähtiessäni jäin katsomaan mitä kummaa filmiä nyt on menossa näin iltapäivällä. Kunnes sitten kuulin selostuksen ja asia selvisi. Kaikki olivat todella hämmästyneitä ja asia meni lopullisesti tajuntaan jonkinmoisella viiveellä, sen muistan. Tuota hetkeä tuskin unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:14

Kotona kotisohvalla ja aukaisin summan mutikassa television ja sieltä se kauheus paljastui.