Taivas varjele, mitä sieltä tulee?

www.iltasanomat.fi/viihde/fu...16671.html
Hyvin ovat suomalaiset omaksuneet paikalliset tavat. Jos täällä järjestetään mitkä tahansa teema juhlat, kaikilla on asianmukainen asu, toisin kuin Suomessa, parilla joku hassu hattu tms.
Edellisen jakson perusteella tunnen jo valmiiksi myötähäpeää, että täytyykö ihan kaikkea tv:ssä näyttää?
Parhaan selityksen täällä kiivaasti keskustellulle sarjalle, oli mielestäni lausunto, että "Jos ohjelma ei olisi niin yliampuva, sitä ei kukaan katsoisi".

Mahdanko olla liian erakoitunut tänne kattoterassille, kun en tiedä tuosta maailmasta oikein mitään? Lakana päällä toogabileisiin? Täytyypä miettiä.

Avainsanat: fuengirola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 14:56

Maailma ei ole tuollainen sentään, mutta paikan ja sen suomalaiset asukit... no enpä sano mitään. En ole katsonut tuota ohjelmaa enkä katso, muutama vilkaisu Matkaoppaat-juttuun riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 16:00

en ole vielä katsonut ko. ohjelmaa. saatanpas ihan uteliaisuuttani katsoa edes pätkän. tarttee vaan ottaa selvää koska ohjelma on ruudussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 17:51

En välitä tuollaisista " tosi tv ohjelmista ", katsokoon muut ja ihmettelevät, minä mieluummin katselen erilaisia dokumentti ohjelmia, on maksettu taivaskanavia, ja pidän Discoveryn ohjelmista enemmän ja mitä kuuluu Canal + ohjelmistoon, meillä on 4 mikropäätä ja voin katsella tuhansia kanavia ja ei tarvitse hävetä örveltämistä kännissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 17:57

Ensimmäistä pätkää katselin jonkin aikaa. Kanavanvaihto ja sai minun osantani Fuengirola jäädä katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 21:47

Pari ohjelmaa katsoin ei kiitos enää yhtään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 00:33

En taaskaan nähnyt ;( yks mun ystävä asui useat vuodet Funcassa ja paikallislehdessä,mainitsi sarjan tyyppien olevan paikallisia luusereita eikä se normaali elämä sielläkään ole kaltaista sarjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 09:40

Pelkkien kuulopuheiden perusteella jätän kyseisen sarjan katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 13:07

Kyllä minäkin erakoituisin sinne kattoterassille. Onneksi on valinnanvapaus eikä kaikkeen tarvitse osallistua. Seuramatkoilla välttelen viimeiseen asti yhteisiä tapaamisia, retkiä jne. Poikkeus vahvistaa säännön: eräällä matkallamme ystävyistyimme suomalaisen pariskunnan kanssa ja pidämme edelleen yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:28

Sama juttu, en lähtisi terassilta mihinkään. Ja ovet varmuudeksi säppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:39

Ei ole tullut ainoatakaan jaksoa katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:16

Enpä katso kyseistä sarjaa ollenkaan, joten suu suppuun.