Hyvää viikonloppua napsulaiset,kuinka vietätte viikonloppuanne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 09:51

Parvekkeelta ja terassilta raivaan kesäkukat pois ja istuttelin kanervia sun muitatialle.Siivousta, leivontaa, pyykkäystä, pihakirpparilla käyntiä,talomme rakennustyömaan siivousta, perheen kanssa oleilua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 08:50

"Taksikuskina" mitä luultavimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 08:53

Lauantaina on erään yhdistyksen reissu Turkuun. Muusta ei tietoa, maalle varmaan sitten lauantai-iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 09:17

Me siivoamme kylpylämme ja laitamme vedet porealtaaseen huomenna ja sunnuntaina tulee kylään henkilöitä jotka ruokin täällä ja kylpevät myös meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 09:35

Tänään iltavuoro, huomenna aamuun.Sunnuntai sitten lepopäivä.Eli periaatteessa työn merkeissä menee lähipäivät.Ensin palkallisessa ja sitten kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 09:44

Kaupunkiviikonloppu tiedossa vaikka näyttäisi olevan mahtavat sienestyskelit. Pakkaan kaikessa rauhassa matkalaukun ensi viikon reissulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:02

Lähdemme Kuopioon iltapäivällä shoppailemaan ja illalla siellä menemme Apocalyptikan konserttiin. Yöksi kotiin. Viikonloppuna mökillä ja jos puolukoita vaikka keräilisi. Maanantaina alkavat työt. Hyvää viikonloppua sinulle ja kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:12

Pyhänä mennnnnään uimaan on ilmainen halli uinti koko päivän.Polkuripyörä ajelulla .Kait käydään kaupunginmuseossa ja erämuseossa.Pyörällä liikutaan. Saunotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:28

Lähden lauantaina Lappeenrantaan shoppailemaan, sunnuntaina puolukkakierrokselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:35

Tänään ja huomenna lapsenlapsi hoidossa, ja kakku pitää väsätä kun miehellä huomenna synttärit ja lapset tulevat perheineen kylään kaffelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 13:19

Rauhallisesti kotona :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 14:58

kotosalla ja sienestämässä .. siinä on rauhaisa viikonloppuni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:48

Mökkipihalla suoritetaan jokavuotinen avomaankurkkujen säilömisrituaali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 20:08

Pihalta amppeleiden hävitystä, ja nurmikkokin pitäsi vielä leikata.
Poikani valmistumis juhlien suunittelua.
Kuntosalilla ja uimassakin olisi tarkoitus käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:22

Vietin viikonlopun leppoisasti kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:19

Suunnitteilla oli lähteä käymään ystäväni luona - isäntä päätti että nyt tehdään kylmäsavua. Joten en lähtenytkään. Sen sijaan siivosin, siivosin ja siivosin.