Mikä olisi hyvä ruoka viikonlopuksi ja helppo ja yksinkertainen valmistaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 09:55

Hanki lohifilettä ja poronpaistisiivuja.Laita siivut fileen toiselle puoliskolle ja käännä toinen puoli "kanneksi" Väliin voit sujauttaa kaprista ja muita mausteita makusi mukaan, päälle reilusti juustoraastetta ja uuniin paistumaan. Keitä perunat tai tee muusi kaveriksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 08:54

Lohi tai broilerinfile ja muusi.
Valmistuu muutamassa minuutissa. Lautasen reunalle muutama siivu kurkkua ja/tai tomaattia oman maun mukaan ja raejuustoa, jos maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 09:02

Vaikeata sanoa, itse valmistan viikonlopuksi jotain herkullista, en helppoa. Viikolla laitetaan ruokaa kotona aika vähän, satsataan viikonloppuun. Nyt toki lauantaina olen valmiin pöydän ääressä eli jossain Turun ravintolassa, sunnuntaina sitten omat ateriat.
Olisko jokin syksyinen keitto hyvä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:05

Minä ajattelin tehdä huomenna peruna-sipuliseoksesta, savuporojuustosta+savukinkkusuikaleista ja ruokakermasta laatikon. On helppoa ruokaa. Lisäkkeeksi tietenkin omista porkkanoista raastetta puolukan kanssa. Tänään syömme Kuopiossa jotain hyvää ennen illan konserttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:14

Perunoita keitä ja sienimuhennosta hiukan uuniin lohtakalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 11:01

www.hellapoliisi.fi/reseptit...alista.php

Seuraahan tätä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 13:16

Laatikkoruoka uuniin, helppoa ja vaivatonta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 14:03

Perunalaatikko.
Iso laakee astia ja perunat, sipulit ja maustepippurit vuokaan. Ripottele kasvisliemijauhetta päälle, kiehauta vesi ja lisää kippoon. Lopuksi possun kylkisiivuja päälle, ripottele niihin suolaa ja 200 asteeseen paistumaan. A vot. Hyvää on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:02

laita perunasipulipussi , broisinkun suikaleita ,aurajuustoa , cyrri ym maustetta , kolemen juustonkermaa päälle ja uuniin ..
meillä on possunfilettä , battaattimuhennosta ja sienisoosi .. vihreätuoresalaatti kera tomaatiin ja kurkun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:46

Knorrin Lasagnette (ei Lasagne) ja paketissa olevan ohjeen mukaan.

Itse en niin välitä jauhelihasta vaan laitan joukkoon tonnikalaa tillissä (2 purkkia).
Sitten hieman ennen valmistumista Mozarella juustoraastetta päälle.

Maistuu ainakin meidän perheelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:21

Riisiä, broilerinsuikaleita ja salaattia. Nopeaa ja helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 21:13

Riisiä ja vihannessuikaleita vuokaan, mausta ja kostuta sekä lisää broilerinkoipia päälle. Anna hautua pitkään ja hartaasti.