Mitä tarjoaisin illaistujaisissa viiden naisen porukalle, jossa aika lailla "ruokarajoitteisia"?

Yhdellä kala-allergia, toinen on karppaaja joka ei syö sipulia, kolmas ei syö minkäänlaisia juustoja, ja me loput kaksi tyttöä ollaan kaikkiruokaisia. Jotain hyvää pikkusuolaista pitäisi pöytään loihtia.

Avainsanat: iltapalaa ruokarajoitteisille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 10:17

Tee erilaisia salaatteja ja salaatinkastikkeita. Tai yksi vihreä perussalaatti ja sen lisäksi nuo ongelmalliset aineet kalat, juustot, oliivit, kinkut yms. mitä voi laittaa lisukkeeksi salaattiin, omiin kippoihinsa. Normaalisyöjät voivat ottaa lisäksi patonkia salaatin kanssa ja karppajalle ylähuulta tässä kohdin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 09:51

Onpas pulma... Ehdottaisin nyyttäreitä (nyyttikestit), jokainen tuo ruokaa yhteiseen pöytään ja siitä sitten jokainen valitsee mieleisensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:53

Noissa karppaajien resepteissä on todella monia hyviä juttuja, ja jottei yhden kuuri petä niin teenhän täältä jotain...

karppaus.info/resepti/suosituimmat.php

Lisätty: 09.09.2011 - 10:56

www.hellapoliisi.fi/reseptit...joilut.php

tässä vielä yksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 13:09

Tee ruokaisa salaatti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:38

Olet todellakin vaikeuksissa.
Ehdottaisin nyyttikestejä, niin jokainen saa mitä haluaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 16:04

`vettä ja kettinkiä pohojalaasittaan olis ehkäpä liian rautaanen annos´.
mutta on jo ehdotettu nyyttäreitä. sehän olisi hyvä vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 20:24

Kun on ruokarajoitteisia useampi,niin nyytärit sopivat hyvin..
Itse voisit tehdä salaatin ja patonkia lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:22

Ehdotat heille nyyttäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 20:59

Tosi ongelmallinen juttu. Nyyttikestit olisi ehkä paikallaan. Jokainen voisi tuoda omiaan ja toiset voisivat tutustua erilaisiin makuihin.