Varokaa,omenoita hotkivia hirviä,saattavat olla jopa kännissäkin???Enpäs ole ennen kuullut ja nähnyt...

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...37517.html

Lisätty: 08.09.2011 - 23:29

Yep papiti,en ole koskaan ollut niin hyvässä kunnossa,et olisin norsuja nähnyt puissa ;D ei silti en hirviäkään...Naapuri joutui sahaamaan oksia pois sen nartun alta,ottikohan opikseen?

Avainsanat: hirvi puussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 23:43

Empä ole kännistä hirveä sattunut itse luonnossa näkemään, en varsinkaa omenoista humaltunutta, mutta ympäripäissään olevia tilhiä kylläkin jotenka uskon, että tuokin tapaus on totisinta totta, eikä mitään trikkikuvaa ja huijausta. Onhan se näet mahdollista, että eläin kuin eläinkin voi innostua syömään, tai juomaan hyvältä maistuvia, mutta ahniin päidyttäviä aineita liikaa ja tulla niistä känniseen kuntoon ja tehdä sen myötä outoja juttuja.. Olemmehan me ihmisetkin jonkinsortin elukoita kun lipiteltyämme liikaa väkeviä, tai syötyämme huumeita kotkotamme kuin kanat, röhkimme kuin siat, ulvomme kuin sudet ja mölisemme kuin apinat käytäytyen samalla mitä oudoimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 23:11

Oli muuten aika hankalaan asentoon saanut itsensä.
Tuosta on huono nousta, vaikka olisi selvinpäin. Kyllä naaraatkin osaavat juoda itsensä hankaluuksiin.
Kännisen tilhen jotenkin ymmärtäisi pihapuuhun, mutta tuo on kyllä aika huippu.
Joskus kuulee humalaisten norsujen riehumisesta, mutta puusta niitä ei kai vielä ole tavattu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 05:51

Imankos mettin mammakin jättää omenat maahan, mistä peurat käyvät ne popsimassa! Saavat samalla syyskännit, hirviä ei ole näkynyt kuin aidan takana?

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=PTKN...ure=relmfu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 06:01

Osaa ne ruotsalaiset hirvetkin irrotella......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 07:51

Kiipeliin oli hirvi itsensä saattanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 08:01

Voi hirvi parkaa,ihmettelen,että eivät kutsuneet eläinlääkäriä paikalle todetakseen eläimen kunnon.Hirvet voivat olla vaarallisia ihmisille,jos niillä on päässä vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:32

Kyllähän tuokin onnistuu metsän eläviltä...
Itse olen noita lintuja joutunut ottamaan vastaan vieroitukseen kun eivät oksilla pysy saati lentoon pääse, humalan vuoksi.. niillä taas nuo marjat käymistilassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 12:57

Kyllä on maailman kirjat sekaisin, en ole kännisiä hirviä nähnyt täälläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:31

En humalaisia hirviä ole nähnyt.

Kerran aikoinaan pistettiin kalanperkuujätteisiin hieman paloviinaa. Äkkimutkaisia oli lokkien kaarrokset. Yksi jopa putosi tolpan päästä veteen.

Mitä opimme tästä?
Kaikki ilmainen viina ei ole tarkoitettu juotavaksi:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:17

En ole humalaisia hirviä nähnyt, linnut joskus ovat syöneet käyneitä marjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 20:51

Voit toista, näytti siltä ettei ollut tuon eläimen paras paikka. Puhalluttivatkohan poliisit sitä, kun humalasta puhuttiin. Taisi olla raja yli sallitun.