Miten MKV-tiedoston saa toimimaan videonmuokkausohjelmassa?

Kuva näkyy oikein, mutta äänestä kuuluu vain törähtelyä sen jälkeen kun asensin K-lite codec packin ja sitä ennen ei koko ääntä. Tiedostomuodon haluan pitää MKV:na. Käytössä Cyberlink Powerdirector 9.

Lisätty: 10.09.2011 - 17:04

Ennen oli käytössä Powerdirector 7, siinä nuo MKV-tiedostot toimi ihan oikein, mutta ei Ysissä.

Avainsanat: matroska mkv cyberlink powerdirector 9 dts koodekki codeck k-lite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 08.09.2011 - 21:07

olikohan oikea viritys K-lite codecista?
www.download.fi/audio_video/...litter.cfm
www.download.fi/audio_video/codecit/

www.youtube.com/watch?v=RhXv6UBaSks

toivottavasti noista linkeistä löydät avun.

Lisätty: 10.09.2011 - 11:25

UMPlayer on laajan tiedostotukensa takia hyvä valinta mediatoistimeksi.
UPM sisältää runsaasti koodekkeja, kuten mm. matroska, ym.
( vaikka et kysynytkään mediatoistinta )