Sulatan vanhaa pakastinta.Typerää hommaa ! Mikä asia sinua inhottaa tehdä niin,että lykkäät sitä aina vaan myöhempään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2011 - 00:10

Minunkaan lempihommiini eivät ikkunoiden pesu ja pakastimen sulatus kuulu. Pakastimen sulatan kaksi kertaa vuodessa kylmillä säillä vain ja ainoastaan jos kukaan muu ei sitä tee ja on ihan pakko. Ikkunoiden pesunkin teen vain pakon edessä ja silloinkin yritän vältellä muiden kuin uloimpien ja sisimpien lasipintojen kuurausta. Niiden väliin jäävät pinnat pesen ainoastaan silloin kun ikkunat eivät uloimpien ja sisimpien lasipintojen pesusta kirkastu riittävästi. Inhoni näihin hommiin juontaa juurensa siitä, että jouduin aijemmin työssäni, jota en ole vieläkään vaihtanut toiseen , tekemään kyseisiä askareita kyllästymiseen asti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista! Itse inhoan silitystä ja ikkunan pesua yli kaiken...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 17:53

Ennen se oli auton sisäsiivous, nykyään se ei rassaa, kun vien sen firmaan, joka huolehtii siivouksen niin sisältä kuin ulkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:26

Rikkaruohojen kitkeminen! Johtuu vaan siitä syystä, että olen niin kipuherkkä ja kankea nykyään. Olen laittanut pihalle ainoastaan ruukkukasveja.Helpottaa elämää ja ovat aika kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:34

Ikkunanpesu,kaikenmoinen yleinen luuttuaminen.tietysti rikkaruohot(paitsi talvella)silittäminen,tiskaus on ulkoistettu koneelle,samoin pyykinpesu,manklausta en harrasta...nämä ekoina taloushommeleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:27

Tuossa yllä on mainittu muutamia. Minä lykkään niitä kaikkia.
Pakastin kyllä sulaa täällä ihan näpsäkästi tekemättä mitään. Yritän aina ensin syödä sen mahdollisimman tyhjäksi, joten ei sekään samana päivänä tapahdu.
Kunhan nämä helteet hellittävät, niin voisi jotain pientä jo tehdäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:36

Niin pitäisi tehdä samma sak ja syödä niitä pakasteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:41

No se on juuri tuo pakastimen sulatus niitä keljuimpia hommia, johon ei meinaa millään saada itseään motivoiduksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 21:08

Ikkunoiden pesu ja suursiivous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 21:34

Ikkunoita pitäsi alkaa pesemään,mutta siirtänyt siihen asti..kun saan inspiksen..
Toinen on vintin siivous...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 22:08

Tänään myös sulatin pakastimeni, se ei ole pahimpia kotitöitä, vaan kaikkein kamalinta on silitys. Olin nuorena kesätöissä pesulassa, tehtäviini kuului prässäys. Kerrankin tuli 100 poliisien kauluspaitaa prässättäväksi ja sen jälkeen meinaan oksentaa pelkästä ajatuksestakin. Onneksi nykyajan vaatteet on suurimmaksi osaksi pese ja ripusta kuivumaan ja pue päällesi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 10:30

Taitaa tuo edellä jo mainittu pakastin, onneksi omistan kaksi jotta kun on tuotteita vähän niin silloin tulee tuo siivous, jotta saan siirrettyä ne taas toiseen siksi aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 13:45

MANKELOINTI on sitten ällöä hommaa - ja lakanoiden vetäminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:26

Vaatteiden silittäminen. Onneksi muu kotiväki hoitaa tämän asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 01:51

Ikkunoiden pesua on siirretty viikko viikolta eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 00:15

Imurointi. Silmäni suorastaan himoitsevat sitä, mutta selkäni voittaa jälleen kerran minut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:15

Varaston siivous ei ole mielekästä. Asia jota olen vain siirtänyt ja siirtänyt.