Kadonneen tytön tapaus sitten selviämässä, koska ruumis mitä ilmeisemmin löydetty.Mitä mietteitä etsintöjen pituudesta tms?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 00:13

Tuollaisissa katoamistapauksissa etsinnät ovat aina vaikeita. Hänen kohdallaan kyllä mielestäni tehtiin kaikki mahdollinen. Mutta niin ikävää kuin onkin sanoa, niin sattuma tässä tapauksessa päätti etsinnät. Surullinen tapaus ja osanottoni hänen läheisilleen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 12:39

Sitten kun kuolinsyy on selvillä, tulee valaistusta asiaan. Onkohan ollut koko ajan samassa paikassa eli löytöpaikassa, se tulee mieleen, ja missä se kännykkä on, oli toiminnassa 2 pv katoamisen jälkeen?
Joka tapauksessa hyvä että löytyi vihdoinkin vaikka ikävä tapaus.

Lisätty: 09.09.2011 - 15:01

Moni etsii ratkaisunsa ihan itse.... nuorten luvut tuossa ovat todella korkeita. En nyt tarkoita tätä tapausta, koska siitä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 12:43

hyvä että asia on selvinnyt. omaiset ja ystävät pääsevät tekemään surutyötä. epätietoisuus kauheinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 13:41

Onneksi tyttö löytyi, vaikkakin nyt tietysti omaisilta meni viimeinenkin toivonkipinä, että olisi elossa löytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 14:56

Loppuun asti toivoin, että tyttö löytyisi elossa. Aikaa kului niin paljon, että usko alkoi pikkuhiljaa hiipua. Surullinen tapaus jälleen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 15:06

Siinä teille kuolinsyy: www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...istui.html

Lisätty: 09.09.2011 - 05:13

Vesi on siitä hyvä paikka että yleensä raato putkahtaa kaasuunnuttuaan pintaan! Aika sopii siihen! Vaikea tollaisesta "plutakosta" on sitä sukeltajien nähdä. Mielestäni heti alkoivat tutkia lampea mikäli uutisiin on uskomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 15:13

On helpompaa omaisille, kun sai selvyyden. Raskaampaa on elää epätietoisuudessa. Läheisten ja omaisten asemaan on mahdotonta kokonaan asettua. Toivon heille voimia sydämeni pohjasta. Toivon, että he saavat rauhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 17:47

Omaisten ja ystävien kannalta hyvä, että tilanne on ratkennut, vaikka näin siinä ei olisi toivonut käyvän. Epätietoisuus tapahtuneesta kalvaa aina läheisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 18:27

no tota noin ikävä tapaus omaisille.nuorella olis ollut elämä edessä .ikävää...etsintä hankalaa
ei niin helppoa ku luulis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:40

Kauan kesti ennen kuin löytyi. Voi vain kuvitella lähiomaisten tuskan, kun tyttöäei löytynyt. Ja nyt edessä musertava suru, kun kuolleena löytyi. Mielestäni lehdet ihan liikaa asialla revitteli ja varmasti vain lisäsivät omaisten murhetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:45

Etsinnät ovat aina sattuman kauppaa.
Raisa Räisästä on etsitty kymmenen vuotta. Sukeltajan käsi on voinut käydä sentin päässä ja mennä ohi.
Jos jotain täytyy ihmetellä, niin miksi poliisi niin aikaisin sanoi, että Karoliina tuskin on hengissä? Tiesikö se jotain, mitä ei kertonut?
Omaisten elämän tämä jakaa kahdeksi, ennen ja jälkeen tapahtuneen.
Toivottavasti jaksavat jotenkin palata normaaliin elämään, vaikka mahdottomalta se kyllä tuntuu.

Täällä etsitään Jenna Lepomäkeä, käyttää myös nimeä Nenna Maria Pellinen www.facebook.com/nennaah
Tuo vesi tuossa vieressä on jotain muuta kuin Likolampi. Jos hän siellä lepää, niin on aika naaraaminen. Toivottavasti kuiten ilmaantuu jostain terveenä.

Aivan hirveitä tapahtumia tällaiset. Mitä tuohon muuta voisi sanoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 21:13

On järkyttäviä asioita puitavana.Kaikille ja etenkin omaisille. Tyttö oli niin nuorikin vielä. Muttta kateessa paljon ihmisä. Jos joku painaa veten alle ,ei siitä jää mitään ulkkkoisia merkkejä .Syy on vaan hukkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 21:37

Kyllä sen aavisti,että ei elävänä löydy..Todella surullista omaisilla ollut suuri tuska sydämmessä.. nyt selvisi kumminkin tytön karmea kohtalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 11:05

Tiesi jo ettei elävänä tule, mutta onneksi löytyi ja omaiset saavat rauhan...
No tällaista sattuu, mutta kipeää tekee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 15:25

Murheellisia tapauksia kaikkien osalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:14

Surullinen tarina. On hyvä että asia on saatu päätökseen. Osanottoni läheisille.