Mitä tykkäätte Magisso kakkulapiosta? Oletteko kokeilleet?

Avainsanat: magisso kakkulapio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 11:08

Kerran olen tuollaisella leikannut.
Kakku ei irronnut ihan niin kuin linkin videossa, vaan piti raapia lusikalla irti.
www.magisso.com/fi/node/62

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 09:18

Vain nähnyt lehdessä mainoksen.Voisi olla aika ovela ja toimiakin! Tosin muovinen ulkomuoto ei ehkä kaikista juhlavin joka kohtaan....

Lisätty: 08.09.2011 - 09:22

Ilmeisesti kai teräksestä tehty, mutta "muovisen" oloinen kirjavine väreineen....En ostaisi ainakaan kirkkaan vihreää : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:56

Tupperware tuotteen kakkulapioita löytyy, on arkikäytössä piirakkoihin..
Mutta kyllä juhlavat on hopoidut ja teräksiset lapiot, niitä minulta löytyy..myös...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 10:03

En tunnista tuollaista kapinetta.

Alä tule paha kakku. Tule hyvä kakku.
Lastenlasten kanssa hiekkakakkuja lapiolla tekemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 11:10

En ole kokeillut. Täytekakkua meillä syödään vain juhlahetkiin ja juhallisuuden vuoksi kakku leikataan hopeisella lapiolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 11:46

Mainoksen olen nähnyt, kokeilematta vielä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 13:25

En ole päässyt kokeilemaan,harvoin on kakku pöydällä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 14:49

En ole ennen nähnyt moista kapistusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:15

en ole kokeillut, on perinteiset "lapiot" käytössä, fiinimmät juhlapäivinä ja tavalliset arkena.
harvoin kyllä kakkua pöydässämme on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:33

Ihan kätevä, kun opettelee käyttämään. Ihan kaikenlaisille kakuille se ei sovi. Meilläon sekä teräs- että musta muoviversio. Teräksinen on tyylikkäämpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 01:45

Ei ole tullut kokeiltua,harvoin meillä on kakkukestejä tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:59

Outo kapistus yleensäkin koko kakkulapio minulle. Ikivanhalla nostellaan jos joskus tarvitaan, ja hyvin on toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:09

En ole kokeillut, ihan hyvä varmaan on.