Eilisessä kokouksessa vaimoni valittiin varamieheksi ja nimitettiin vakinaiseksi. Siis mieheksi vai naiseksi???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:54

Hänestä on tainnut myös tulla vaikainen opoy:n nainen. Onnea.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 07:09

Hänet nimitettiin henkilöksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:02

vakinaisen varanaisen varamieheksikö, vai varamiehen vakinaiseksi varanaiseksi,
vai miten se meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:04

Onpa kaksineuvoinen kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:50

Peesaan Palisanteria...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:57

Sulleko vaginaiseksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:30

Taisi olla miehistä puutetta kun naisia otetaan apuun! Vakinainen varamies... huhuhuh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:53

Varsi ja nainen taitaakin olla varrellinen mies. Mistähän sitä nykyaikana kaikkea ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 09:54

No onnea vaan hänelle, on ihmeellistä vakituinen varamies (nainen)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 11:29

Nainen on aina nainen, vaikka olisikin varamies.

"Saarijärven Paavo oli suuttunut vaimoonsa. "Nyt minä lähden" hän sanoi ja hyppäsi soutuveneeseen. Vaimo kahlasi veteen, nilkkoja myöten ja huusi "Mitä minä teen talolle".
" Myy pois s-tana, Paavo sanoi, ei liikuta". Vaimo oli jo vedessä polvia myöten ja sanoi:
"Mitä minä teen lapsilla?" "Lähetä vaikka sukulaisiin, ...kele".
Vaimo oli syvässä vedessä, hän nosti hameen ylös ja sanoi: Entä mitä minä tällä teen?
Paavo katsoi hetken, alkoi soutaa maihin ja mutisi: "j...lauta, jonakin päivänä minä vielä todella lähden"

Lisää vitsejä; koti.mbnet.fi/~raijae/sanail...itsit.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 11:44

Taisi tulla vakituinen varahenkilö....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 13:30

Onneksi olkoon,tänä päivänä on vaikea saada vakipaikkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 13:42

VakiNAINEN varaMIES. kaksi neuvoinenko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 14:47

Naisia tarvitaan joka paikassa eli ilman meitä eivät miehet pärjää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:24

suomen kielestä saa väännettyä mitä tahansa omituisuutta.
onnea hänelle naiseksimieheksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:31

Etköhän sinä itseparhaiten hänen sukupuolestaan saat selkoa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 01:41

Onnea vaimollesi, eiköhän hän ole nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:06

Onnea molemmille!