Mikä olisi kaunis syyskukka,jonka voisin viedä haudalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 20:27

pallokrysanteemi, niitäkin on eri väreissä ja tosi isoja ja runsaan näköisiä. krysanteemista en yleensä tykkää, mutta pallokrysanteemi menettelee.
kanervia, hopealanka, katajakranssi .
monta eri vaihteoehtoa kyllä on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 17:48

Jos sinulla aikaa tee kuusesta,männystä tai sammaleesta kranssi.Voit käyttää käpyjäkin siinä koristeena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:10

Kanervaa syksyisin käytetään kukkien tilalla usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:51

Kanerva on syyskukka haudoilla yleisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 19:10

Minun suosikkini on hopealanka, joka säilyy pitkälle talveen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 20:15

Kanerva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 20:21

Kanerva, mutta ei Ilkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 21:33

Kanervia olen itse vienyt haudoilla..ja havuja laittanut ympärille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:53

Kanervaa taitavat yleisimmin käyttää ja siihenhän voi muotoilla ympärille jotain muutakin esim. sitä hopealankaa...käpyjä ja naavaa tai jäkälää. Itse käytän niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 12:46

Kanerva on aika hyvä ja sitten yksi jonka nimeä en tiedä, on myös puuvartinen, vaaleanvioletit kukat... no aika huono kuvaus mutta sitä kasvia on syksyllä myytävänä yleisesti.
Tarkoitan siis ruukkukanervaa, en mitään metsästä poimittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:32

Viihtyykö asterixit tai viekö eka kylmä yö?Muuten kait se iänikuinen kanervikko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:28

Itsevein kanervia ja hopealankaa,kauniita ja kestäviä. Myös syklaami on tosi nätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:47

Syysasteri on kestävä ja kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:01

Kanervaa tähän aikaa vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 21:44

Itse vien kuusenoksia ja kanervia tai kallunoita haudoille.Hopealehti on myös kestävä myöhään syksylle, samoin koristekaali.Joskus on itse tehty jäkälästä kransseja ja laitettu siihen käpyjä ja tekokukkia.