Havaisetteko itsessänne syysväsymystä?

Itselläni ollut jo pitemmän aikaa tämä väsymys ja ventti olo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2011 - 20:27

Ehei...nautin pimenevistä illoista, kynttilöiden polttelusta villasukat jalassa, hyvää kirjaa lukien ja vaikkapa armaan ukkoni kanssa punaviiniä nautiskellen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 17:46

Kyllä se meinaa silloin tällöin koitella, mutta äkkiä pihalle.Ylös ulos ja lenkille. EI pidä märehtiä sitä.
Apu tulee itseltä liikkumalla.Valon määrä vähenee koko ajan se johtuu siitä.Kesällä valoa eri tavalla se piristää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:07

En vielä ainakaan tunne syysväsymystä, on vielä ollut aurinkoisia päiviä ja puissa on lehdetkin vielä. lehdet kun varisee niin luonto tulee rumaksi ja ilmatkin viilentyvät, sitten minulle tulee vähän sellaista syysmasennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:44

Eipä ole ollut, nyt intopiukkana katsonut jos mitäkin reseptiä joita valmistan pakkaseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:58

Eipä ole vielä, sitten kun alkaa olla pimeät aamut, niin on jo vähän vaikeampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 20:14

Kyllä se syysväsymys meinaa vaan tulla, pimeä aika on mulle aivan kamalaa ja todella väsyttävää aikaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 20:20

Ei vielä näköpiirissäkään, mutta talvella menen ikäänkuin pieneen horrokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 21:37

Ei ole syysväsymys pääsyt yllättämään..Kun on paljon tekemistä,ei väsymys yllätä..vasta kun nukkumaan mennessä..ja aamusta taas pirteänä ylös nousen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:45

Ei itse syys väsytä, mutta syystyöt kyllä ja sitäkin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 07:01

Sinun pitää ruveta välittömästi vitamiini kuurille, niin väsymys haihtuu. Minä olen myös kuurilla. Väsymystä ei ole nyt ollut.