Lukijoiden kommentteja kaivataan?

Johtajan munaus; www.talouselama.fi/uutiset/a...681998.ece
Vertailun vuoksi; fi.wikipedia.org/wiki/Summan...peritehdas
(Google maksoi 40milj Summasta)

Avainsanat: markkinavoimat jyllää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 19:00

Rahan avulla piti saada parhaat mahdolliset johtajat - sitoutumaan tehtäviinsä.
Härmälä on edelleen hyvin sitoutunut entiseen työhönsä.
"Härmälä kuittaa edelleen EUR 59,000 kuukausittaista eläkettä".
Pitäisi nostaa eläkemaksuja, jotta näiille voitaisiin maksaa vielä vähän lisää ;-)
Kyllä näin hyville johtajille kannatti vuosikausia maksaa miljoonapalkkoja.
Viimeaikaiset johtajat ovat onnistuneet tuhoamaan koko Suomen puujalan (puu- ja paperiteollisuuden), aika lyhyessä ajassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 17:00

Kyllä rahaa hyvä käyttää kun se ei ole omaa. Tehdään mitä eriskummallisempia päätöksiä ja kauppoja. Ei niitä kukaan enään maksele ,vaikka paperilla niin lukuna lukisi. Paret on papereita. Tehty munaus on munaus ja mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:42

Kunnon kuprun teki Härmälä, ainoa tulos tästä taitaa olla, että joku keksii hakea neuvoksen titteliä arvon herralle. Tavan talliainen joutuu vastuuseen pienemmistäkin virheistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:53

Kuprut tuli, mutta joskus käy näin sekin opitaan kantapäänkautta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 20:12

Tuossa Stora Enson tapauksessa kynä on pilannut hyvän kuokkamiehen. Kuokkakaupalla sitä rahaa kylvettiin.

Olisihan se google varmaan ostanut paikan venättän maalta, mutta kun eivät ilmeisesti myyneet.
Summan paperitehtaan tilat lienee lähinnä oleva vaihtoehto.

Tulevaisuus sen osoittaa meneekö isot edellä ja pienet perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 08:20

Mitä tästä opimme - emme mitään. Nämä samat veijarit jatkavat taas jossain muualla tuhojaan. Härmälä ei valitettavasti ole lajinsa ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 20:20

Siinä on pistetty raha haisemaan.