mistä se muuten johtuu, että mulla on kova hinku vaihtaa tyyliä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 11:55

Vaihtelu virkistää ja uudet tuulet pitää laittaa puhaltamaan..
Ainakin me naiset haluamme välillä muutosta..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.09.2011 - 07:17

Olet kyllästynyt vanhaan, kaverisi ovat arvostelleet tyyliäsi tai sitten olet muuttunut ja kasvanut sisäisesti. Tai sitten sinulla on 22 vuotiskriisi. ; )

Lisätty: 07.09.2011 - 10:37

Jumppis: Mitäs jos ei ole kumpaakaan? (matulan ongelma)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 07:27

vaihtelu virkistää.
täällä tyylitesti: www.nelonen.fi/tyyliassari/testi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 08:17

Tyyliä on mutta pituus puuttuu, kuten entisellä mäkimiehellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 09:29

Jos etsit vasta sitä omaa juttua.Nuorella iällä kaikilla tapahtuu samanlaista. Ennenkuin mieleinen oma tyyli löytyy. Toivon löytäväsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 11:51

Toisilla sattuu olemaan niin, että kaikki muutos on eduksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 13:44

Olisi aika tylsää, jos tyyli olisi aina samanlainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 14:37

Onko niin että olet vielä se verran nuori ettet ole omaa tyyliäsi löytänyt?
Iän myötä löytyy se oma tyyli ja jonkin verran iänmukaisesti on hyvä myös pukeutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 14:41

Mikä ettei, jokainen tehköön mitä lystää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 17:54

Ehkä et ole vielä löytänyt sitä juuri omaa tyyliäsi mutta kokeilemalla se varmasti vielä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 22:16

Tyylin vaihto piristtää...ja etsii sitä oikeaa tyyliä missä viihtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:34

Etsit itseäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.09.2011 - 23:13

Sinulle on iskenyt puutteen tunne - tuttu juttu minulle. Mutta vaihtelu virkistää ja on varmaan omiaan näinä pimenevinä syksyä enteilevinä aikoina.