Kaupoissa myydään nyt ainetta, jonka luvataan pitävän hirvikärpäset loitolla. Oletteko kokeilleet? Toimiiko?

Avainsanat: hirvikärpäskarkoite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 22:06

Ei kanata kokeilla, joku tiesi kertoa ja oli tosi harmistunut rahastuksesta.Lupasi haastaa huijarit syytteeseen. Sanoi jos on tomaatin lehteä ja hieroo sill itseään ,auttaa paljon paremmin. Minä olen oivaltanut olla oikein pienissä vaatteissa ja teepaitasillee. Ei tule niin halukkaasti. Toiset lentää poieskin. Kyllä olen sitämieltä se on se hiki joka niitä houkuttelee.Mitä kuumempi ihmisellä on, se ohjaa kärpäset luokseen.Itse en tuhlaa rahoja moiseen. Laittaa suhkeen ennen deororanttia kainaloon. Voi toimia paremmin.

Lisätty: 05.09.2011 - 22:17

Markkinarako.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 22:40

Varmaan ovat liian mietoja?
Tämä saattaisi toimia paremmin, mutta käytännön sovellutus voi olla hankalaa.
www.yliopistonverkkoapteekki.../TE1972710
Mahtasiko noita aineita saada vaikka apteekista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 00:34

Huijarien hommia herkkäuskoisten kustannuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 07:58

En ole kokeillut ja en mene ollenkaan metsään ennen kuin yöpakkaset ovat puraisseet niitä mokomia ötököitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 08:43

En usko että auttaa, täyttä huijausta. En kyllä ole metsässä paljoa edes ollut eli ei ole tarvetta kokeillakaan. Vaikea ajatella että jokin aine (jonka koostumuksesta ei tietoa) karkottaisi juuri hirvikärpäset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 10:25

Niihin pieniin viekkaisiin ei taida tehota muu, kuin pysyä metsästä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 13:31

En ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 13:44

En ole kokeillut, mutta uskon että rahasi heität kankkulan kaivoon, en noihin oikein usko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 14:08

Kokeilin mutta enpä kovin tehokkaaksi todennut. kalliskin oli pieni puteli, 15.95€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:01

Ihmisten rahastusta koko juttu..en usko että toimii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 22:01

En ole ostanut. Olen nyt ravannut sienessä ja puolukassa metsissä joissa niitä riittää. Kaveri vierellä kiroili niitä alimpaan helvattiin, itse tavoitin yhden itsessäni. Taitaa luontainen aromini pitää ne siivekkäät loitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 06:03

Ostanut en ole, kuullut olen.