Ensitalvena liitelen New Yorkin kautta Hawajille? Vaan mitäpä siellä voipi tehdä? Haikalat taitavat vaania vesistöissä???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 00:01

Kalskahtaa komealta retkeltä!Loistavaa matkaa myös minult näin förskottiin!Eikös ne hait ole herkutelleet enempi Punaisella merellä ja Tyynen puolella kuin NYn lähistöllä ;-) Jos ukulelen soitolta ehdit,polskuttele kovasti snorklatessa,niin kaikki kalat kaikkoaa,toimii...
olen kokeillut,kalat ja merikilpparit ;D

Kysyjän kommentti

Toi "ukulelen soitto" taisi viedä pisteet kotiin:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 21:29

Ihanaa matkaa ja varo nyt hyvä ihminen niitä haikaloja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:04

Oliskohan siellä uima-altaita? Neuvoisin nauttimaan enempi niiden vesistä kuin haikaloista. Mutta mukavaa reissua kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:31

Ei muuta kuin juosemaan maratonia. Ellei juoksu maita, niin ainakin katselemaan liikunnan riemua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:52

Hyvää matkaa jo näin etukäteen!
En oikein jaksa uskoa, että sinusta tulisi ensimmäinen suomalainen, jota hai puree. On se niin harvinainen tapaus, vaikka tietysti roskalehdet sellaisella revittelevät.
Rohkeasti vain riutoille vähintäänkin snorklaamaan.
Ennemmin kannattaa varoa evättömiä kaksijalkaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 10:23

Hyvää matkaa jo ennakkoon. Yksi tuttavani noilla saarilla vieraili ja kehui viettäneensä loistavan loman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 13:29

Mukavaa reissua ja nauti lomasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 13:49

Mukavaa matkaa, ja varos kumminkin jottet haikaloja ruoki itselläsi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:43

Riippuu mitä siltä matkalta haluat, varmasti aktimellia löytyy vähän joka suhteessa. Äläkä mene sinne missä on haita ja usko oppaita.