Onko teillä vanhan tavaran uusiokäyttöä?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...j%C3%A4rvi

Avainsanat: heteka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 08:03

Minä oikein kyttäilen vanhoja tavaroita koska niille on kiva keksiä uusiokäyttöä ja sehän on nyt muotiasia puutarhassa. Hetekan päällä meilläkin matot pestään ja siitä saa oivallisen tuen köynnöskukille. Jalat vaan pois ja seinää vasten. Tässä ennen lomaa löysin työpaikan roskakatoksesta oikean aarteen jota metsästin koko kesän. Joku oli tuonut sinne joustinpatjan. Sen sisällähän on aivan upea rautakehikko jonka otin talteen ja ensi keväänä teen aitan seinustalle kärhötuen. Pitää vaan löytää vielä toinen kehikko jostain.

Kysyjän kommentti

Pidät ilmeisesti kärhöistä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 19:40

Tämä heteka teline on oivallinen keksintö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 19:52

On hyvin keksitty uusiokäyttöön tuo heteka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:26

Heteka jatkaa elämäänsä uudessa käytössä, hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:40

Kyllä se käypi melkein mihin vaan. Vieläkin vuosikymmenten jälkeen käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:44

En ole yhtä kekseliäs :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:14

Meillä pestään painepesurilla mattoja hetekan päällä :) Hyvät keksinnöt teilläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:30

Isä teki aikoinaan hetekasta loistavan matonpesutelineen. Itse olen niin tumpelo että uusiokäytön sijaan kannan kaiken tarpeettoman kirppareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:07

Matonpesussa minäkin olen käyttänyt, mutta nyt näkyy olevan ihan vain lojumassa tuolla joutomaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:29

Taitaa olla natisuttamaton kappale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:54

Pyrin pitämään vanhat tavarat entisessä käytössä niin kauan, kuin pystyssä pysyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 13:44

Eipä nyt tule mitään mieleen mutta Heteka onnistuneessa käytössä ja esillä harvalla näitä enää on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:04

olen intohimoinen kirpputori kävijä. mistä vaan voi saada ideoita ja monesti se tuunattu vanha on lähempänä sydäntä kuin kaupasta ostettu uusi.
vanhoja vitriinejä tossa kaksi - molemma tuunattu tapetilla, maalilla jne. olohuoneen yksi pöytä on aikoinaan ostettu uutena - muut on mitä lie löytöjä jostakin / saatuja.

silmät auki vain kun kuleksii - mitä tahansa nättiä ja käyttökelpoista voi tulla edullisesti vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:18

Hyvin on keksitty uusiokäyttö.
Meillä on heteka vintissä..on hyvää säilytys alaheteka ylimääräisille tyynyille ja peitoille..
Vaneri ylähetekan päällä..ja siinä hyvä säilyttää ylimääräisiä mattoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:21

Hieno keksintö sinulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:40

Heteka kuivattaa matot ja antaa oivan alustan mamman auringonotolle. Mutta paljon muutakin vanhaa on tullut hyödynnettyä.