Teinkö tyhmästi kun lähetin uudemman kännykän kierrätäkännykkä pisteeseen?

Ei niistä paljoa saa ,mutta tyhmääkin säilyttää piirongin pohjalla pälyä keräämässä.

Lisätty: 05.09.2011 - 18:01

Ei se kännykkä minnekään mennytkään,kun äitini onneksi unohti viedä sen postilaatikkoon mennessään kaupunkilla käymään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 16:14

Olisit pitänyt ja opetellut kunnolla käyttämään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 15:59

Ei tuohon kukaan oikein voi oikein mitään mieltä olla, se oli sinun valintasi ja varmasti mietit että kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:00

peesaa maarit3:sta,samat sanat olin kirjoittamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:01

no tota noin uudessa kännykässä on aina tekninen tieto parempi ku vanhassa.päättele vastaukseni kumpi oikein?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 18:11

Kannattaa yksi jättää aina varalle laatikkoon, kyllä joskus saattaa tarvita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:05

Vaikea sanoa toisen oliko ratkaisusi oikea vai väärä, itse kyllä olisin tuoreimman version pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:35

Uusin kännykkäni on käytössä ja muutama vanha varalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:37

Ei niihin kierrätyksiin mielestäni ainakaan sellaista puhelinta kannata laittaa,jonka mahdollisesti voi antaa tai myydä jollekin tutulle. Meillä on monta vanhaa käytettyä kännykkää piironginlootassa ja nyt kun rakennamme taloa, niille taitaa olla kaikille käyttöä, sillä mieheni on rakentamisen touhussa jo kaksi saanut rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:14

Onni näkyy Sinulla olevan myötä ainakin tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:30

En kyllä ainakaan uudemmasta kännykästä luopuisi..ja aina pitää olla varakännykkä piirongin laatikossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:18

Et tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:27

Vaikea sanoa kun ei ole hajuakaan millaisista kännyköistä oli kyse.