Onko teillä mitään kokouksia tai muuta vastaavaa kokoontumista kotonasi.

Olen valmistellut tarjottavaa kahvin kanssa ,tein sieni-kinkku pitsaa ja tiikerikakkua. Meillä ihan kohta tunninperästä kokous.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2011 - 08:46

Ei nyt mitään virallisia kokouksia, ne pidetään muualla. Taloyhtiön hallituksen kokous oli silloin tällöin meillä.
Kun tuttavat/ystävät kokoontuvat, se ei ole kokous. Kokous on enemmän virallisempi tilanne jossa on asialista ja tehdään päätöksiä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille. Meillä oli tiekokous.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 15:57

Minä myyn Oriflamen tuotteita ja kerran vuodessa olen pitänyt kutsut asiakkailleni, minulla on ollut kynttiläkutsut, alusvaate esittely, ja mangneettikoru esittely, ja Tupperware esittely, minä tykkään tuollaisista tilaisuuksista, saa noita sosiaalisia kanssakäymisiä silloin suorittaa ja on mukavaa kun ystävät yhdessä kokoontuvat ja seurustellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:03

Keräännymme ystävien kanssa maistelemaan viinejä,emäntä/isäntä tekee ruuat, yhdessä syömme ja maistelemme viinejä.Pitkä pöytä notkuu laseja ja puheenjohtaja jakaa puheenvuoroja,vuorotellen joku kommentoi viinistä.Aina onnistuneita tilaisuuksia,ainoa este on tilojen riittämättömyys,viiniä kyllä riittää ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:19

Muutamat perhejuhlat olen järjestänyt.
Viime aikoina en ole järjestänyt kotona mitään. Tuttavat vein ravintolaan syömään, kun oli minun vuoroni tarjota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:34

En järjestä kotonani yhtään mitään, riittä, kun oma väki tulee ja menee pitkin vuotta. Siinäkin riittää jo järjestelmistä yhdelle ihmiselle kylliksi. Nyt pitäisi alkaa laittaa kotia "talviteloille", tyhjentää pakastimia ja jääkaappeja kaikesta turhasta, jotta voin olla pois pitkän talven. Ikkunatkin pitäisi pestä ennen pakkasia. Mutta en tiedä, ehdinkö kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 17:51

Usein on mutta nyt pidän hiljaiseloa taas, joku muu saa tällä kertaa pitää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 19:33

Ei mitään kokouksia,mutta naisten kesken illanistujaisia kyllä ja ne tuppaa menemään aamupuolle yötä.Ei se haittaa,kun on mukavaa seuraa ja nauru raikuu,välillä innostumme puhumaan elämää suuremmista asioista ja silloin myös itketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:04

Naisten saunailtoja satunnaisesti, vuoroin vieraissa. Aloittelemme yleensä sillä, että yhdessä tehdään pientä purtavaa, käydään kenties lenkillä ennen saunaa, ja pannaan maailman asiat kuntoon saunan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 20:34

Joskus asukastoimikunnan kokouksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:39

Meilläon pidetty mm. taloyhtiön kokouksia, Tupperware- ja Partyliteiltoja. Kuulun myös ns. "marttoihin", jotka järjestämme kukin vuorollaan kekkerit kotonamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:14

Kokouksissa tulee käytyä silloin tällöin, mutta kotiolot ovat kokoustelun ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 08:05

Koetan välttää kaikin keinoin sellaiset kutsut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 18:45

Parhaimpien työkavereiden kanssa pidämme muutaman kerran vuodessa tapaamisia - viimeksi viime viikonloppuna mökillämme. Laadimme ja maksamme ostokset kimpassa. Ruoka laitetaan yhdessä, samoin kaikki kotityöt jaetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:06

jos ny joskus tytär tulee tähän muovikippoineen tai meikkeineen.
kyllä se jää sitten siihen. töissä saa ihan tarpeeksi kokoustella.
tietysti on ihanaa joskus kutsua kahvittelemaan joku ja "kokousta" pitää - mutta syndet taitaa olla ainut syy kun isompi porukka suht samaan aikaan tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 23:42

En mitään kokouksia järjästä..Entisiä työkavereita kyllä käy porukalla,että vietämme yhteistä päivää ja iltaa..Järjästämme kukin vuorollaan,kun muutaman kerran vuodessa kokoonumme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:18

Ennen pidin jos mitäkin kutsuja, ja kokouksia. En enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:22

Aika vähän on sellaista mihin pitäisi ihan paneutua sen menuun takia.