Vieläkö avoautossa tarkenee?

Tuossa lauantaina tuli vierailtua syntymäpäivillä. Ja tilaisuuteen lipui illan pimennyttyä avo Cadillac. Rätti alhaalla tietenkin. Kyydistä nousi nuorisoa kevyesti pukeutuneena, daamit ainakin oli todella "kevyesti" puettu. Heräsi vaan kysymys, että olisko ollut mukavampi katto alhaalla??
Se on kai kuitenkin tärkeämpi seikka, että miltä näyttää?

Avainsanat: avo käkkylä tyyli ennen mukavuutta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 14:28

Kyllä tarkenee, ellei lähde ajelemaan mihinkään. Muuten pitää varusteet olla kelin mukaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 13:17

Uskon että tarkenee vielä, mutta uskoakseni ei enää kovin kauaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:21

Joku tarkenee joku ei...nuorena sitä tuli uitua jo jäiden seassa keväällä. Nailoneissa ja minihameessa tarkeni hyvin mennä tansseihin jo muutaman asteen kelilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:21

Ei ollut katettua moottoripyörää minulla, silti ajoin kesät tavet 50-luvun lopulla ja 60-luvun alussa.
Se on pukeutumiskysymys, nykyisillä core tek stiileillä helpompaa kuin silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:33

Jotkut ovan lämmin verisempiä kuin toiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:08

Tarkenee, jos on kuumaverinen kumppani vierellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:25

Jos oikein yrittää, niin tarkee.... sunnuntaina illalla näin vanhemman ukkelin ajelevan avomersulla, ei kattoa "kaljua" suojaamassa, en tiedä paleliko. Näytti olevan nahkarotsi päällä, varmaan muutenkin vaatteita päällä enemmän kuin nuorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 15:51

Eilen ainakin ajeli tuossa lähellä asuva autoverhoilija avoautossa, eli kyllä tarkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:08

Ihan sama miltä näyttää,mutta miltä se tuntuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 17:08

Ehkä hyvin pukeutuneena tarkenee.Vanhemmiten on tullut viluisemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:52

Avoautossa on aina vähän vilu ja kampaus sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:12

Kyllä sitä ihmeen kaupaalla tarkenee ,kun on kiinnostus johonkin.Onhan se upeeta näyttää muillekkin että tässä ollaan ja mennään.Lämmintähän vielä on.Nuoret tarkenee vaikka bikinit päällä.Muistelin itseäni pienellä mustalla minihameella. Aika aikaansa kutakin. En ole vilukissa ,käyn uimassakin.Talvella ulkoaltaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:09

Minä en ainakaan tarkene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:12

Eco lämmittää kummasti.