Kuinka monta 10KGn pakettia sinusta tulisis,jos tiputettaisiin lentokoneesta alas?Meinaan en uskaltais "pudottautua"muulla konstil

minusta riittäis 6,entäs muut napsut?

Avainsanat: 10kilon palasina alas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 12:34

No tällä hetkellä... odotas tarkistan... kahdeksan ja puoli : ) Velimies on tiputellut itseään yhtenä kappaleena laskuvarjon kanssa. Olen siinä pikkukoneessa mukana ollut, eikä se siellä ylhäällä niin pahalta näytä, kun ei ole mitään kiintopistettä. Mutta on silti viimeinen laji mitä kokeilen. Ehkä sitten anopin jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 12:41

samanverran, ellei vaaka valehtele.vaan jäisi minultakin kokonaisena kappaleena alastulo tekemättä
vaikka olis minkäkinlainen tandem-hyppy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:45

Kyllä minä hyppäisin mieluummin yhtenä kappaleena, kuin kahdeksana palana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:09

"Lali ei kello", sanoi Jari kun nimeä kysyttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:25

Naiset ovat kovin tarkkoja kiloistaan..
Ja minua kun ei pusseihin laiteta, tulen lentokoneesta alas kun on päässyt perille ja ihan ovesta jalkaisin, en siis hyppäämällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:29

Mieluusti tulisin kokonaisena, kuin paloissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:54

Mieluummin kokonaisena naisena kuin palasina, kiitos....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:25

Asialla ei ole merkitystä, jos lisäkiloista ei joudu rahtia maksamaan:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 15:47

Monta, hyvin monta pakettia minusta tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 21:54

Viisi ja vähän jäisi ylikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:28

Terveysriski kasvaa jos pannaan osiin.Joten hui hai hapeli älä käytä sapelii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:08

äläs yritäkkään kalastella toisten lukemia ;) ;)
kiero mokoma - mutta sanotaan että tulee niitä jokunen..............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:08

Yhtä monta pakettia tupsahtaa kuin sinullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:11

Reipas viidenkymmen kilon säkki riittää.