Ovatko maanantai päivät vaikeita napsulaisille,vietetyn viikonlopun jälkeen?

Minulle itselläni tuppaa välillä olemaanja eikä se ole aina maanantai ,se on muukin päivä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 14:01

Päivillä ei ole oloneuvokselle sen suurempaa eroa.
Maanantai on yksi päivä muiden joukossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 09:55

Ei ole kiinni viikonpäivästä, onko päivä vaikea vai helppo. Minun päivääni vaikuttaa enempi mikä on särkyjen taso. Vaikeana päivänä kipu vihloo, niin ettei järki kulje. (en ole muutenkaan mikään ruudinkeksijä) Napsut ovat varmaan huomanneet : ) Joskus tuntuu, että "filmi" katkeaa hetkittäin.. Arvatkaa vaan onko ärsyttävä vaiva?

Lisätty: 05.09.2011 - 11:04

Kiitos PateT. Kun vaan jaksaisi pitää pilkkeen silmäkulmassa ja huumoria yllä, niin on helpompaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:09

otan osaa matula ;-),ei ole päivällä väliä.Itsellä rankka työviikonloppu takana,joten heräsin väsyneenä,mutta onnellisena omasta kotoa :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 11:50

Ei minulle ole yksikään päivä vaikea, olen pirteä kun aamulla herään ja toimintatarmoa täynnä, hyytyy kyllä yleensä klo 11 paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:48

Maanantai on kuin paratiisi viikonlopun "taksipäivystyksen" jälkeen.
Ehtii jopa napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:54

Tässä maanantaissa ei ole mitään vikaa. Reissusta palattu, pyykkiä pesty ja nyt alan keittämään omenista ja punaisista herukoista hilloa. Välillä kipaisen rannassa mökkiä lämmittämässä jotta pääsee sinne yöksi, kun viikossa niin tottui tietynlaiseen erä-elämään ettei oikein nukuttanut viime yönä tässä kotosalla. Matulan ja kipujen kanssa samoilla linjoilla, voi meitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:20

Täällä rauhallista aamua, ikkunaremontti jatkuu, tänään saimme toiselle puolen taloa ikkunalaudat uudet joten meillä nyt toinen puoli valmis, olohuoneen puolta odotellessa, kun saadaan sinne uudet ikkunat ja parvekkeen ovet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:22

Maanantai päivätkin ovat välillä jopa mukavia. Joskus kun viikko matelee hitaasti, niin jo keskiviikkona voi alkaa ahdistaa viikon pituus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 16:31

Olen ollut nyt kolme viikkoa sijaisena, ja vielä kaksi jäljellä. Maanantait ovat hyviä päiviä, sillä silloin on lyhyt päivä. Muuten ei ole eroa, mutta toki odotan sitä, että sijaisuus päättyy, ja saan taas rytmittää päiväni ihan vapaasti. Se se kuulkaa on vasta elämää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:02

Ei ole mitenkään hankalia. Mutta töissä huomaa, että maanantaiaamuisin on paljon vaisumpaa meno verrattuna loppuviikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 22:33

Maanantai on mulle samamnlainen kun muutkin.Käyn uimassa maanantaina-keskiviikkona ja perjantaina .Oma saunakin lämpiää vielä launtina ja muinakin päivinä.
Joskus tuntuu tyhjälle se maanaita jotenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 20:09

ei pätkääkään. se on taas alku uudelle viikolle, jaksottaa tätä arkitarpomista. ihan kuin perjantaikin.
viikonloppu menee miten menee - mutta kyllä sitä ihan mielellään herää maanantaiseen (tai mihin vaan).

jos on kipeä niin eri asia - kaikki päivät on tuskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 04:04

Ei ne vaikeita ole, mutta viikon kiireisin päivä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 21:09

Maanantait ovat kivuliaampia päiviä, sillä viikonloppuna on enemmän tehtävää kotiaskareissa. Muuten viikonlopun vietto ei vaikuta maanantaiaamun heräämiseen.