Mitäs mieltä Hallitus taas oivan säästökohteen keksinyt?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...8_uu.shtml

Ei muuta kuin Suomalaiset sairastamaan oikein urakalla...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 16:22

Niillä on paljon säästökohteita justiin sairaisiin, lapsiin, hoitoihin..yms.Koska toteuttaavat..

Kysyjän kommentti

Säästöt menevät aina pienituloisiin ja perheisiin..
Mutta onhan tuo tärkeää pelastaa muut maat velkakriiseistä..

Juuri haettiin miehelle lääkkeet tuntemattomaan vatsanpolttoon ( josta aletaan ottaa kokeita), lääkeresepti saatiin oli 40milligrammasia liian kalliita kelan mielestä joten niistä ei saanut kelan vähennystä, jos olisi ollut 20 milligrammasia olisi kela niistä antanut vähennystä..
Joten 50€ oli tuo pikku kahden viikon kuuri 1 pilleri / päivä...

Kiitos kaikille vastaajille, Hölmöläisten hommaa tämä on, väärästä paikasta on vähennys...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 13:44

Viidenkympin omavastuu kuulostaa kohtuulliselta, mutta epäilen, että se ei jää siihen.
Saattaapi käydä vähän tähän tyyliin; www.google.com/imgres?q=%22v...29,r:4,s:0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:24

Taas on jollain hyvin "sytyttänyt".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:38

On todella typerä säästökohde, kaikkien pitäisi olla tasa-arvoisia, yhdessä niitä rahoja ollaan maksamassa sinne ja yhdessä kaikkien pitää niitä käyttää, ei poliitikot niitä rahoja ole sinne laittanut, tulisi vaan jakaumaa A ja B luokan kansalaisiin tässäkin asiassa, hyvähän se olisi että rikkailta saadaan rahaa pois ja köyhemmille jaetaan mutta ei asiat niin mene, siirtävät varojaan rikkaat ulkomaille kuten firmojaankin ja tulee entistä köyhempää sakkia tänne vaan ja enemmän, ei rikkaus ole sentään vielä rangaistavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 15:17

Äly hoi! Älä jätä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:08

Tämä on vähän kuin Hölmöläisten tarinoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:44

Vitsinäkin tosi huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 21:35

just just. ja ahneena kansana pitää sitten ruveta sairastamaan että pääsen jaolle muiden kanssa. just just.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:19

Samaa mieltä Matkaaja70 kanssa..Pitää alkaa sairastamaan..että pääsee osalliseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.09.2011 - 23:15

tässä kohtaa tuo tasa-arvo ei taida paljon painaa, vaikka olisihan se kuitenkin oikeudenmukaisempaa kuin että paljon sairatavat maksaisivat yhä suuremman osan itse:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 09:20

Voi yhden kerran, ei voi muuta sanoa. Eli suurituloisemmat varmaan laitetaan taas maksajiksi ja nehän verojakin maksavat..... sairaus on kaikkea muuta kuin bisnestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 11:28

Ne jotka kortensa vielä kekoon kantavat, saavat kuormakseen aina vaan lisää.. kun jaksoit tuonkin, jaksat vielä tämänkin. Onko raatamisen idea se, että saa maksaa niistä asioista, jotka ovat muille ilmaisia. Pienipalkkaisen olisi esim. viisaampaa jäädä työttömäksi, hakea ilmaiset ruokakassit ja antaa sossun maksaa laskut. Mitä järkeä on raataa, kun rahat ei riitä kumminkaan. Työtön ja pienipalkkainen ovat nykyään molemmat PA. Ainoa ero on, että pienipalkkainen raataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:41

Ajatus on kuin salaman välähdys.

Jyrähdys, valonpilkahdus ja suuri vahinko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 03:55

Taas yksi tyhmä ehdotus, muiden joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 20:40

No juuri noin. Lääkkeet ovat niin kalliita tänä päivänä että normikäyttäjätkään eivät pysty niitä ostamaan. Hyvä hyvä, ja sitten hallitusporukalle kaikki terveyden- ja sairaudenhoitokustannukset täysin talon puolesta maksettavaksi.