Thaimaa vai Intia? Kumpi olisi "helpompi" kohde ensimmäistä kertaa sinne seudulle matkaavalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 13:37

Lapsemme haluavat meidät ensikesänä Thaimaaseen... mutta ei ihan sävähdytä siksi kun olen heidän monien vuosien matkakuvia katsonut tuntuu liian tutulta vaikken ole siellä käynytkään, mutta tuo jää harkintaan..
Mutta tuo Intia voisi olla minulle ainaskin paras vaihtoehto, itselläni voittaa taatusti Thaimaan...

Helppo on varmaan tuo Thaimaa, ei taatusti pääse kuulemasta Suomenkieltä... siellä kun on ympäri vuoden niin paljon matkaajia...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 13:41

Intia on ollut monelle aikamoinen kulttuurishokki.
Thaimaassa homma toimii ja on suhteellisen turvallinen maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:22

Itse jos saisin valita, niin ehdottomasti Thaimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 15:22

Minä en lähtisi kumpaakaan, mutta jos pakko noista valita, niin sitten Thaimaa.Intiaan minua ei saa kukaan, ennenkuin sieltä on lehmät ja puolikuolleet koirat poistuneet kaduilta ja viemärijärjestelmä toimii edes auttavasti...Eli en taida mennä sinne koskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:02

Ei kokemusta kummastakaan, mutta kuulopuheiden mukaan valitaisin Thaimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:25

olen molemmissa lomaillut ja Intiassa enemmän kierrellyt.
makuasia, riippuu minkätasoisen matkan aiot rakennella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 17:40

Thaimaassa en ole käynyt, joten en tiedä muuta kuin kuulopuheet. Intiassa olen taas käynyt monena vuonna kiertäen eri paikoissa, ensimmäinen kerta oli kyllä melkoinen kulttuurishokki, mutta ei enää. Jos Intiaa ajattelee, niin ehkä ensimmäisellä kerralla paras vaihtoehto on Goan rannat, olkoonkin, että on turistikohde, Pohjois-Goassa kuitenkin hotellit paikallisen asutuksen keskellä, joten vähän pääsee näkemään intialaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:08

Jos ihan vaan turistikohteeseen menet, niin yhtä "helppoja" molemmat, esim. Phuket tai Goa mukavia kohteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:22

Ei ole tullut käytyä kummassakaan ...mutta jos menisin olisi varmaan Thaimaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 08:40

Kyllä minun nähdäkseni, olisi thai parempi aloittaa, sillä siellä on meikäläisiä enemmin jo juossut ja siksi voi aloittaa siellä. Intia on suurempi kulttuuri shokki ,jos näin sanottaisiin, vaikka ihan hyvä sekin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:39

Thaimaasta minä aloittaisin ja sitten myöhemmin Intiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 03:54

Thaimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2011 - 13:53

Molemmissa maissa toistakymmentä kertaa käyneenä sanon Thaimaa. Ja ihan varmasti kuulet suomenkieltä, jopa pohjoisessa Thaimaassakin. Ihmiset ovat ystävällisiä ja yrittävät auttaa kaikessa, siellä on vaikea joutua pulaan. Intia taas on muuttunut kymmennessä vuodessa huonompaan suuntaa. Rannalla maleksii muutaman hengen miesporukoita, käyttäytyvät koppavasti, käyvät yhtenään hakemassa tulta kessuihinsa. Sairaalataso on myös aika järkyttävää. Itse jouduin olemaan 2 päivää ja varmaan olisin kuollut heidän hoitoihinsa ellen itse olisi ymmärtänyt pitää puoliani. Aseptiikasta ei ollut pienintäkään tietoa! Thaimaassa sen sijaan sairaala oli kuin 5 tähden hotelli. Hoito laadukasta ja korkeatasoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 20:38

Thaimaa on minun lempparini. Siellä on melkein kuin kotonaan.