Oletko koskaan itse tehnyt tomatti pyreä?

Itse ajattelin kokeilla,kun on ylituotantoa tomaateista..Jos on ohje voit laittaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 13:47

Olen muussannut tomaatteja tämän tuosta ja maustanut millä milloinkin.
Tuskin sitä pyreeksi voi sanoa, mutta kyllä sitä voi ruokiin laittaa.

Kysyjän kommentti

Itsekin muussaan moneen ruokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2011 - 11:13

tässäpä ohje jota olen kokeillut:
www.kotikokki.net/reseptit/n...attipyree/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 11:17

En ole koskaan valmistanut,olen ostanut valmiin purkin kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 12:19

Kaupan hyllyltä on minunkin tomaattipyreeni kotoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:03

Kaupanhyllyltä tulee ostettua... on niitä halvimpia tuotteita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:21

En ole tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:47

En ole. Ja pahasti näyttää siltä,että amppelitomaattini kaiki tomaatit eivät ehdi kypysä ennen pakkasen tuloa. Voisikohan sen ottaa sisälle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:48

En ole koskaan itse valmistanut, kaupasta minä ostan pyreeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.09.2011 - 23:20

kaupasta minäkin pyreeni haen, jos sinulla on ylituotantoa niin vaihda ne naapurin kanssa johonkin mitä sinulla ei ole tarpeeksi ;) meillä naapuri saa kerätä liiat marjat ja se tuo sitten kalalla käydessään muutaman siian tai lohen silloin tällöin, onpa toisinaan valmiiksi savustanutkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 09:11

En ole itse tehnyt.Niin halpoja ovat kaupassa et en viitsi millään vaivautua niiden tekemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 09:22

Tomaattipyreetä en ole itse valmistanut, ei ole tullut edes mieleen. Purkkeja löytyy kaupan hyllyltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:38

Ostoeineksissä on tuolta osalta pysynyt. Turhan vaivalloinen valmistaa ja tarve on niin pieni muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:50

En ole tehnyt, kaupan hyllyllä on minunkin pyreeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:46

Ikinä ei ole tullut niin paljoa tomaatteja että niistä riittäisi säilöntään. Eräänä vuonna tein vihreistä tomaateista jotain, mutta eipä kelvannut kenellekään muulle kuin itselleni.