Kenen näistä konserttiin menisit, jos olisi mahdollista : Elvis, Jim Morrison, Amy Winehouse vai Michael Jackson ? Perusteluja...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2011 - 10:30

Minä,kun en ole edes pöhöttyneenä King-Elvistä nähnyt,kait vetäis ykköspaikan,sitten Jacksonin tanssi-&laulutyyli,Amyn haluaisin myös nähdä,no joo Morrisonkin Doorsin kera,vaikka en aikoinaan faneihin kuulunut,mutta muistojen vuoksi...

Kysyjän kommentti

Kaikki nämä suuret artistit laulavat jo enkelikuorossa, mutta... Onneksi on äänitallenteet jäljellä.
Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 23:19

Elvis ja Jackson ei ole mun juttuja. Ehkä tuo Amy Winehouse tai Morrison. En osaa päättää enkä perustella.

Lisätty: 04.09.2011 - 05:55

Siis tuo Morrison ei kiinnosta musiikillisesti, muuten vaan olisi kokemus. Mutta taitaa ainoa jäljelle jäänyt olla tuo Winehouse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 02:25

Elviksen laulut tunnen parhaiten.
Ei ihan minun makuuni, mutta jos noista saisi/pitäisi valita, niin sitten kyllä valitsisin hänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 06:19

Jim Morrisonin.
www.youtube.com/watch?v=DKbPUzhWeeI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:02

Elviksen valitsen näistä, ja ennenkaikkea haluaisin nähdä lavalla sen nuoren Elviksen, ja tämän legendaarisen lantionpyörittelyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:31

Elviksen puoleen taivun.Tutuinta musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:42

Kyllä minä menisin Elvistä katsomaan, on noista vaihtoehdoista minule mieluisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:51

no tota noin kuningasta eli elvis is best.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:56

Elviksen konsertiin menisin ...en ole koskaan konserteissä käynyt...paljon on jäänyt kokematta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:20

Elvis , mutta hiukan on hankalaa hän kun laulaa tuolla enkelikuorossa nykyään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 14:12

Elvis on ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:28

Elviksen ehdottomasti jos olisin nuori ja Elviskin nuori. Hyvä lavaesiintyminen ,hurmuri ulkokuorestaan ja laulaa hyviä biisejä.

Lisätty: 04.09.2011 - 16:30

www.youtube.com/watch?v=q04_ClDxRsk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:16

En kenenkään mutta jos nyt ihan pakko olisi niin sitten kai Elviksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 21:36

jos elviksen näkis livenä - siis nuorena ja komeena, ei pöhöttyneenä loppuaikojen kinginä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:40

Amy Winehousen, ehdottomasti. Yksi parhaista artisteista kautta aikojen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:45

Jos noista pitää joku valita..kyllä se on silloin Elvis.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.09.2011 - 23:31

taidan kallistua jacksonin puolelle, oli raukalla niin surkea elämä kaikista mahdollisuuksista huolimatta, osasi tehdä musiikkia ja esittää sen hyvin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 13:31

Elvis oli silloin jo kuningas, kun muista ei ollut tietoakaan.

Elvis is The king forever!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:45

Elviksen ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:40

Elviksen - mutta hänhän ei enää konsertoi paitsi kenties tuolla pilvien yläpuolella.