Onko rumaa olla tyly?

jos vaikka haluaa olla rauhassa ja toinen vaan höpöttää ja höpöttää, eikä usko jos nätimmin sanoo että pidä suus kiinni

Avainsanat: tyly

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2008 - 13:34

Minkäs sille mahtaa jos hienovaraisempi vihjailu ei mene perille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2008 - 12:12

Kyllä se on rumaa, mutta joskus on käytettävä rumia keinoja tahtonsa saavuttamiseksi.Mutta sitä voi varoittaa ensiksi että, kohta tulee painokelvottomia sanoja,jolloin toinen tietää sinun olevan tosissasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2008 - 16:37

minä olen jo tottunut tuohon tylyyn kohteluun koska vika on yleensä minussa että he ovat niin tylyjä...hmmm... ilman järkevää syytä ja varoitusta esim. "ei puhuta enää" " mulla alkaa särkee päätä" on rumaa olla tyly

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2008 - 17:29

Asian voi esittää niin monella tavalla, eikä odottaa sitä oman 'nupin' täyteen tulemist, esim. työpaikalla, jos jo tuntee 'höpöttäjän' tavat: Sun kanssan ois taas kiva keskustella, mutta kun tässä on tämä/nämä kiireelliset jutut tehtävä just nyt/tms., mutta jatketaan sitten myöhemmin, jookos? tai jotain sellasta, riippuu tietty tilanteista, jne. mut heti kohta tylyys vastas, nii ei hyvä, 'pikku' vinkkejä asianomaiselle ainaskiin ensin... vaikea asia kaiken kaikkiaan kuitenkin, hmmm.. tässäpä ite kullekin ajattelemisen aihetta omaan käytökseensä siinä höpöttäjänkin roolis, eikö vaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2008 - 02:37

Tyly? huono/hyvä eettinen kysymys,tilanneriippuvuus ratkaissee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2008 - 10:42

voihan sitä sanoa rumaksi, mutta välillä ainoa konsti millä viesti menee perille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2008 - 22:21

on se