Ilmankos täällä napsussa on hiljaista,kun kaikki seuraa urheilua televiosta,paitsi minä.Onko muitakin jota ei urheilu kiinnosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:26

Minua ei urheilu kiinnosta, ja olen koneella pelaamassa ja välillä napsuun kurkistan. En halua mitään tärkeämpää aherrusta tehdä tänään, olen passannut ja palvonut miestäni ja 1 pikkuihmistä tänään ihan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 18:00

Kyllä tuli jonkinverran seurattua, kun tulin kotiin. Meillä oli täälläpäin aikamonta pihakirppistä, joita kävin kiertämässä. Ja jokunen löytökin tuli tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:15

minä olen edelleenkin Lapissa ja lomalla. paljon mieluimmin katselen upeita maisemia. Nytkin ilta-aurinko paistaa vielä tunturin yläpuolelta, sauna lämpiää ja maistelen lakkaviiniä. Kyllä tämä telkkarin vahtaamisen aina voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:49

Mies valtasi talon ainoan tietokoneen, joten katselin kisojen koostetta...Mieli apeana.On Suomen yleisurheilu vaan niin surkealla tolalla....Muutenkin minä meillä (edes vähän) suurempia kisoja seuraan (paitsi en jalkapalloa missään muodossa),eikä miesväki ollenkaan.Ollaan siitä harvinainen perhe, ettei miehiä jalkapallo eikä jääkiekko kiinnosta millään tavoin.Minä isot lätkäkisat katselen.Ainakin sivusilmällä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 18:57

Minua kiinnostaa urheilu. Katson melkein kaiken mitä televisio tarjoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 19:00

Samalla kun täällä napsuttelen, katselen BB 24/7 talon tapahtumia. Urheilu TV:stä ei mua kiinnosta, itse tykkään kuntoilla, mutta penkkiurheilijaa musta ei saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 19:26

Minua ei urheilu kiinnosta ja sen näkee myös vartalostani,läskiä on enemmän,kun laki sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:17

Ulkona paljon mutta kisojakin on katsottu. Sieniä haeskelen tämän tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:32

En ole kisoja katsellut..mitä vilaukselta nähnyt,kun telkkari on ollut auki.
Säilösin tänään kurkkuja viipaleina ja lohkoina... keitin myös kesäkurpitsahilloa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 23:10

Minä en kisoja seuraa. On muita kiireitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 02:55

Ei ole tullut avattua televisiota koko päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 07:38

jääkiekkomatseja jos Suomi pelaa saatan katsoa, yleisurheilu ei oikein kiinnosta telkkarista katsottuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:53

juu ei pätkän vertaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:54

Eilen tuli ladattua koneelle kuvia joten siihen tuo ilta hurahtikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:22

Täällä jo käsi heiluu eli minä minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 04:04

Kyllä urheilu kiinnostaa, mutta aika on rajallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:30

Kyllä kiinnostaa, mutta vain valkoinen sirkus sekä auto- ja moottoripyörä urheilu.