Onko suomelle tullut yhtään mitalia kisoista?

Ei ole tullut seurattua kisoja laisinkaan,kun en ole kiinnostunut...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:58

Ei yhtään mitalia, ei tainnut tulla pistesijojakaan, parhaat tulokset moukarin ja keihään 9. sija. Lienee Suomen kisahistorian pohjanoteeraus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:20

Ei ole tullut eikä tule mitalia sieltä, ovat suomalaiset urheilijat siellä turisteina vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:43

Ei minkäänlaista menestystä ole tullut.Aika penkin alle meni koko kisat.Harmittaa, kun puolikuntoisia urheilijoita sinne laitettiin rikkomaan itseään vielä enemmän.Jos ei ole laittaa edustajaa johonkin lajiin, niin sitten ei ole.En ymmärrä, miksi joitakin kustannetaan sinne vain "kokemusta saamaan" ,eikö joku vähemmän arvokas kisa sopisi paremmin tähän tarkoitukseen? Hullua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:56

Eiköhän koko porukka tule maitojunalla takaisin. Kaikkein ärsyttävintä on selittely jälkeenpäin, kun ei onnistunut kisoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 18:59

Ei mitaleita eikä mitään muutakaan positiivistä suomalaisten taholta. Ihan surkeita kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:29

En ole seurannut kisoja...ei ole kumminkaan mitalleja tullut..Huonosti mennyt Suomalaisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 08:05

Minulla on 3 SM-mitalia 50-luvulta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:53

Uutisista kuulin että mitalitta on Suomi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:44

Tällä tilanteella olisi ihme jos joku toisi mitalin, kyllä on ensin saatava muut asiat suomen urheilussa kuntoon ja sitten on taas aika alkaa odotella tuloksia kansainvälisestikin. Johtajat ja valitsijat pitää pistää vaihtoon, jotta saadaan rauha myös urheilijoin suorituksiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 16:38

no tota noin ei mittään mitalia ,ei pistesijaa.ei muuta ku" maitojunalla " kotomaahan .huomenna saapuvat vissiin.oi että surkeeta katottavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:41

Kunpa olisikin vaan ei. Ei pisteen pistettäkään. Hyvä me :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 23:24

Mitäs niistä mitaleista. Matkailu avartaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 04:03

En seuraa kovin paljoa urheilua, niin en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:29

Ei ollut tuolloin tietoa kun en katsonut koko kisoja.