Miä mietteitä annuliinin kysymyksistä ja vastauksista napsussa?Saa sanoa suoraan, en puraise enkä pahastu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:45

Turhia murehdit.
Kysymystä ei ole pakko avata, jos aihe ei kolahda. Anna palaa vain!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:19

Jokainen saa kysellä ja vastata niinkuin itse haluaa, ei ole tarkoituksen mukaista täällä ruveta arvostelemaan toisten kysymyksiä ja vastauksia. En haluaisi olla se ensimmäinen kiven heittäjä kuten mustassa kirjassa on sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 17:57

Jokainen kyselee ja vastailee sen minkä huvittaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:56

Jokainen saakoon kysellä mitä lystää. Vastaaminenhan on täysin vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:00

En ole täällä viime aikoina ollut, joten vaikea sanoa mitään. Yleisesti kuitenkin, kysyä saa, ja vastaaminen on vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 19:30

yhdyn ystäväni Maarit 3 mielipiteeseen,jokainen kysyy sitä mitä haluaa ja kaikkien mieliksi ei voi olla.Kysele ystäväni mitä haluat ne ketkä eivät pidä kysymyksistäsi,voivat olla vastaamatta,jos siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:13

Kysellä voi vaikka mitä.Ne vastaa, ketkä haluaa. Eli sana on vapaa kaikille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:19

Ei huono ollenkaan ,sanon minä omasta puolesta. Täällähän jokainen kysyy mitä mieleen sattuu tulemaan. En ainakaan mieltäni ole kysymyksistäsi pahoittanut. En kyllä muidenkaan. Joten kysele vaan koitan vastailla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:21

Kyse vaan mitä mieleen juolahtaa..pysyy napsussa mielenkiinto,kun on kysymyksiä..
Vastata voi jokainen kuka haluaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 23:09

Minä olen kyllä väärä ihminen arvostelemaan muita, sorry ei pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:17

Tuleehan aina vastattua, joten kysele vaan... jos jätän vastaamatta ehkäpä en todellakaan pidä kysymyksestä tai muuten vaan en ole huomannut koko kysymystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:24

Kiva, kun jaksat kysyä, jatka samaan malliin! Jos kysymyksesi ei kiinnosta, voi jättää vastaamatta siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 23:23

Jokainen ihminen on laulun arvoinen.
Jokainen elämä on tärkeä....

Veikko Lavi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 04:03

Kiva kun kysyt, minun kyseleminen on jäänyt nyt vähemmälle, mutta täältä tullaan vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:29

Kysy pois ja vastaile ihan vapaasti.