Kuinka moni napsulaisista on innokas puutarhanharrastaja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 16:08

Aika iso piha on, mutta helppohoitoinen.Olen jokseenkin laiska sitä kuopsuttamaan; koira hoitaa sitä tehtävää välillä liiankin innokkaasti...Perustyöt, joita kukkapenkit pari kertaa vuodessa tarvii, toki tulee tehtyä.Nurmikko ajetaan säännöllisesti ja tarvittaessa.Olisi muuten aika viidakkomaista...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:10

Minä olen päivittäin tuolla puutarhassa touhuamassa, en sadepäivinä kylläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 17:48

Kuulun sarjaan vähemmän innokkaat ja siksi asunkin kerrostalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:16

Täällä on yksi viherpeukalo-napsu. Tosin poissa kotoa ja Onnelasta, mutta eiköhän siellä ole tomaatit jo kypsyneet lomani aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:50

Parvekekukat riittävät ihan hyvin, joita kastelen silloin kun muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:07

Olisin jos se olisi mahdollista. Mutta ei tässä vaiheessa elämää enää onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:30

Kyllä sitä tulee maalla väkisinkin tehtyä ja harrastettua. Tänävuonna kasvamassa perunoita 4 sorttia,porkkanaa,punajuurta,lehtikaalia,maaartisokkaa,erinlaisia vihreitä ja salaattia,tomaattia,siliä,marjapensaita yli 20,raparperiä,omenia,luumuja,kurpitsaa,maissia,mitäköhän puuttuu.Siinä vähän minun puutarhani tuotteista.Kun astun hiukan sivummalle pihalta siellä luonnon antimia paljon.
En tiedä innokas muuta jotain tehtävä ,ei luonto laiskoja elätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 21:43

Kyllä tykkään kasvattaa puutarhassa hyödyllisä mistä sadosta voi nauttia.
Perunaa,kesäkurpitsaa,kurkkua,tomaattia,porkkanaa,sipulia,salaattia,yrttejä..persiljaa ja tilliä.
Omenapuita,luumupuita pihassa..Tyrnipensaita,herukoita ja karviaisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 13:30

No nyt olen kotiin muutaman kukan ostanut kun tuota kissaa ei enää ole, joten nyt keskityn kukkasten hoitoon, Kismett kun ei niitä minulle sallinut söi nuo pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:26

Toistaiseksi hoitelen vain pientä rivitalopihaa. Ensi kesänä pääsen laittamaan uuden talomme pihaa ja jo pelkkä ajatus siitä sekä innostaa että kauhistuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 22:51

En itse, mutta kiva on katsella toisten puuhastelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 19:34

En ole innokas puutarhailija, sisustuspuoli on minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:24

Olisin, mutta viitaten edelliseen kysymykseesi, se ei onnistu täällä.