Kiitos paljon hyvistä neuvoiasta ja vinkistä.Nyt laitan talouteni kuntoon ja uuteen uskoon.

Annuliini on vähän selkärangaton ,mutta en enää.Nyt laitan uudet tuulet rahaasioihin ja hommat hoituu!Ikinä en enää ,tuhlaa rahaa turhuuten, se on varma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 21:45

Kiva kun otit neuvoista kiinni. Hyvä ajoissa aloittaa voi jopa onnistua,Saada hyvä olon tunteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 16:54

Ja pidäkin se lupaus, sellainen ahdistaa ja tulee alakuloiseksi jos raha-asiat on sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 17:34

Jaa, jaa näkis vaan ja kuulis kolinan, toivottavasti yhtä tomerasti kuin lupaat, niin myös pidät lupauksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:30

Nyt kun aloitat taloutesi kunnostamisen, vielä ehdit nauttia velatonta eloa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:11

Muista myös että jos oikein alas kopsahtaa niin alemmas ei voi enää päästä ja sieltä suunta ainoastaan ylöspäin..
Onnea Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:36

Jämäkkyyttä ja itsekuria peliin, niin varmasti onnistut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 21:37

Onnea ja yritystä, niin kyllähän se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 03:57

Asiat järjestyy ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 19:10

Tsemppiä yritykselle.