Kuinka monella napsulaisella on uusi vai onko vanha kännykkä käytössä?

Minä olen tullut siihen tulokseen ,että minun vanha kännykkä on paljon parempi kuin tuo uusi kosketusnäyttö systeemi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 17:49

Napsulaiset eivät ole niin tyhmiä, mitä moni voisi luulla!
Tai no, itse olen tuhlannut noihin leluihin paljon rahaa ja kohta ne taas varmaan narraavat, että "Tämä toimii oikeasti".
Sitä odotellessa käytän neljänkympin teinipuhelinta vuosimallia 2005.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 16:51

Minulla on vanha kännykkä taas käytössä, hieno älykännykkä oli liian älykäs minulle. En välitä koko kännykästä, mutta voi minut joskus tavoittaa siitäkin jos kotona olen, en ota kännykkä koskaan ulos, minä en halua puhua kaupassa, pankissa ym julkisissa paikoissa, en ota sitä edes pihalle jos siellä aherran, sanon että olen lomalla kännykästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 17:28

Vanha perusmallinen kännykkä, siis sellainen joka on tarkoitettu puhelujen puhumiseen, ilman muita lisukkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 18:24

Sain muutama viikko sitten ensimmäisen kosketusnäyttö kännykän työnantajalta, siinä toimii sähköpostit yms. yhteydet. Todella kätevä kapistus. Vanhoja perusmallisia kännyköitä on jäänyt jonkin verran "varakännyköiksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:15

Suhteellisen uusi on nyt käytössä. Opetteluvaihe menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 22:09

Vuoden verran on ollut tämä kännykkä käytössä..Ihan tavallinen peusmalli...en tarvi mitään erikoisuuksia kännykkään..
Pelkästään soittamista varten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 01:24

Vanha kunnon olikohan Nokia 3310, peruspuhelin, idiottivarma, toimii aina loistavasti, luotettava, kestää kolhuja, huippuhalvat akut. En vaihda koskaan ? Isot kosketusnäytöt särkyy helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 10:22

Ihan peruskännykkä kameralla en haikaile mitään kosketusnäyttöistä...
Itse ostan parin vuoden välein uuden kännykän... sekin on vaan tapa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:41

Huhtikuussa sain työnantajan maksamana uuden, kun vanha hajosi. Mallia Nokia c5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 21:06

Kännyköitä on, mutta yksi vain käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 03:53

Uusi känny on, mutta vanhan tunnen paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 18:57

Minulla on aina vanha puhelin vaikka olisikin uusi. En koskaan osta viimeisintä huutoa olevaa, vaan minulle kelpaa vanhempi mallistokin.