Voiko Playa del inglesissä kiinnittää ns. lemmenlukkoja mihinkään?

Avainsanat: playa del ingles

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 02:15

Kysy siellä paikanpäällä kohdeoppailta ja ihmisiltä.
Houkuttelevia kohteita olisi Calle San Telmon tai Puerta Del Valle tai mustan rannan rantaseudut, mutta en tiedä/muista, että siellä olisi sopivia kaiteita missään.
Ainoa silta (kuivan joenuoman yli) jonka muistan on ylös johtavan pääkadun varrella hotelli Pez Azulin kohdalla.
maps.google.com/maps?q=Calle...95,,0,8.96
Zoomaile ja katso tuolta katunäkymiä, www.spain-tenerife.com/UK/maps.html
sekä Google Maps maps.google.com/maps?q=Calle...0&z=16

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 08:39

Jos ei löydy, niin ainahan siellä voi tämän tradition aloittaa....jos löytää passelin paikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:36

Eipä taida heille kuulua tämä lukko homma...
Mutta kuka kieltää aloittamasta, mutta se on toinen juttu hyväksyvätkös nämä nämä jutut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:41

Eikö ne valat sinetöidä kirkossa:
www.napsu.fi/files/images/G/...anaria.jpg

Lisätty: 03.09.2011 - 15:48

Tuolla mukien joukossa olisivat lukkojen takana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 13:08

Juu, kirkon aitaan vain ne lukot.
www.napsu.fi/files/images/K/...saaret.jpg
Jumppiksen kuvassa näkyy paremmin nuo rautatangot. Ei kyllä näy yhtään lukkoa, joten saatte aloittaa uuden tradition. Jos vaikka laittaisitte varovasti jonnekin näkymättömään kulmaan?
Ehkä lukko saa olla paikallaan yhtä kauan kuin rakkaus kestää? Kumpaankaan en tiedä vastausta, mutta onnea teille!

Lisätty: 03.09.2011 - 13:10

Kun tarkemmin katsoo tuota Jumppiksen kuvaa, on siinä yksi lukko. En kuitenkaan suosittele lisäämään samaan paikkaan toista. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:11

oppailta tai paikallisilta kannattaa kysyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 09:14

En usko, tuo tapa on vanha keskieurooppalainen tapa, eli aika monessa kaupungissa olen niitä nähnyt. Inglesiin ei oikein sovi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 18:57

En ole lemmenlukkoihin kiinnittänyt aiemmin huomiota; ensimmäisen kerran näin vasta tänä vuonna Pariisissa. Inglesissä ei taida olla paikkaa mihin lukon voisi kiinnittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 03:47

Opas osaa neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 22:17

Paikan päällä seviää..oppaat tietävät asiasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.09.2011 - 18:53

En ole kuullut, mutta matkatoimistossa voisivat tietää paikallisista tavoista.