Kuunteletko äänikirjoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 02.09.2011 - 14:31

kuuntelen toisinaan ilta-saduksi, nukahtaa helposti kun kuunnelma vie ajatukset pois päivän tapahtumista ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 14:20

Satunnaisesti, lähinnä pitkillä automatkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:24

En kuuntele ja olen muutenkin huono lukemaan kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:13

Kauan kauan sitten lainasin kirjastosta, oli kiva tehdä käsitöitä ja kuunnella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:43

Joskus lasten äänikirja alkoi itsekseen yöllä juttelemaan. Sitä piti metsästää jonkin aikaa, kun oli aina välillä hiljaa. Kun vihdoin löytyi, vein sen ulos juttelemaan kun ei jaksanut alkaa paristojakaan irrottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:56

Minä tykkään itse lukea oikein kirjaa, saan visuaalisen kuvan paremmin kuin että joku toinen minulle lukee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 16:36

Pakko kuunnella kesällä varsinkin, sillä naapurin mamma kuuntelee päivittäin äänikirjoja ja parvekkeen oven ollessa auki, niin ääni kuuluu meillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 17:00

Itse tykkään lukea vanhan ajan kirjoja, mutta töissä asiakkaat paljon tätä äänikirjapalvelua käyttävät.Postiluukusta tipahtaa milloin minkäkinlainen opus ja tyytyväisiä ovat.Monilla näkö vielä huonompi kun minulla, joten äänikirjat ovat paikallaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 19:25

Minä sain niitä kassillisen, mutta vähiin on kuuntelu jäänyt, sillä aiheet eivät oikein natsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 20:33

En kuutele,luen mielummin..
Avustus-hommissa olen joutunut kuutelemaan,kun sokea avutettva kuuteli..
Todella heino keksintö,jos ei itse pysty lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 23:25

Itse niitä en kuuntele .Äidin mies kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:21

En kuuntele. Toistaiseksi luen ihan normaaleja kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:05

Vanhanaikaisena ihmisenä luen kirjat kirjoina ja paljon luenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 09:25

En, koska näköni on tallella. Kirjat luen kirjoina, en edes sähköisinä versioina. Äänikirjat ovat tarkoitetut näkövammaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:40

En ole koskaan kuunnellut. Kuunnelmia kuuntelen mielelläni radiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2011 - 03:36

Tottahan toki, mutta niitä on liian vähän saatavilla, ja hinnat ovat liian korkeat. Luen paljon tavallisia kirjoja, päivittäin.