Hyvää viikonloppua napsulaiset,miten aoiotte viittää syyskuun ensimmäisen viikonlopun?

Minä aioin lenkkeillä ja kuntoilla ja ottaa rennosti tämän kipeän ranteen takia.Ruokaa yritän laitella,että riittää koko viikonlopuksi.Kyllä on vaikeata olla yksikäteisenä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 13:24

Kyllä menee ulkona ja sisällä. Sieniä ihan hulluna haeskelen ,mieheni sanoi kuka ne ,syö kun niitä niin paljon.Onneksi miniä ja poikani tulee meille, meneevät huomena poikani leikkitoverin häihin.Vähän katkee tavanomaiset päivät. Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 13:35

Sienimetsäkin saattaa kutsua, jos säät otolliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 13:58

Hyvää viikonloppua sinullekin, kotona minä olen vaan, jotain pientä puuhastelen ja koneella olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.09.2011 - 14:34

kunhan pääsen töistä, niin ensin teen vähän pihatöitä, sitten etsin passin ja matkalaukut, ja mietin mitä tarvitsisi mukaan matkalle, lähdemme ensi viikolla välimerelle kebabbia syömään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:40

Kuen jo aikaisemmin mainitsin, pyykkitupa ja sauna tänään...
Huomenna tyttären muuton tavaroiden purkamista edelleen...
Sunnuntaina levätään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:49

Markkinoilla ja kaverin synttäreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 16:31

Sama vastaus, kuin edelliseenkin kysymykseen, koiran kanssa lenkkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 17:45

Hyvää viikonloppua kaikille Saariselältä. Tänään pikku patikalla Kuukkelilammella ja tapasimme kuuluisan Lintu-Antin ja hänen vaimonsa. Syöty Kaunispäällä Inarin nieriää, nam ja nam. Kävimme Ivalossa ja nyt suihkun raikkaana pitää maistaa Lapin kultaa...illalla johonkin paikalliseen soittoruokalaan. Aamulla kultaa vaskaamaan ja viimeiseksi yöksi ajelemme Luostolle. Siitä sitten sunnuntaina pikku hiljaa kotia kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 21:31

Jos ilma on poutaista pitäisi leikata orapihlja-aita.
Kurkkujakin pitäsi säilöä,kun on vielä tullut satoa.
Lapset tulevat huomen illalla saunomaan..Meinaan tehdä pellin kokoisen pizzan..minne tulee täytteeksi kinkkua,ananasta ja aurajuustoa..niin saavat sanomisen jälkeen pitzzaa...kahvin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2011 - 19:24

Katson kisoja ja ulkoilen jos ehdin. Siinä ne tärkeimmät tälle viikonlopulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:07

käyn jättämässä jäähyväiset mieheni mummille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 08:12

Viikonlopun puuhastelin paljon kotonaeli siivosin, leivoin, silitin pyykkejä ja kävin vaihtamassa syyskukat isäni haudalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:25

Sekin vierähti kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:37

Kuten edelliseenkin kyssäriin kerroin, niin aion kiertää lähipitäjiä.