Mllä saan automaattipelien pelaamisen lopetettua?Vie koko kuukauden tulot ja nyt on päästävä irti niistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 11:32

Eikö sinua jo aikaisemmin täällä neuvottu, on olemassa peliriippuvaisille oma kerho, toimii vähän samaan tapaan kuin AA-kerhot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 11:37

Pahastipa olet koukussa, lukaisepa Toffen linkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 11:45

Ne on pahoja nuo koukutukset. Niin moni on koukussa johonkin. Kukapa siitä mieltymyksestään haluaisi luopua. Ehkä paras keino olisi, jos voit järjestää itsellesi siihen hetkeen jotain muuta miellyttävää. Sellaiste, että pääset kävelemään sen koneen ohi. Kun se on ohitettu, ei vaaraa enää kai ole. Vai lähdetkö vartavasten johonkin pelaamaan? Tai sitten asetat itsellesi rajat niin, että et pelaa enää niin usein tai pienemmillä panoksilla. Ja otat sellaisen pitkänajan tavoitteen siinä vähentämisessä. Vai onko peliriippuvaisilla vähän sama kuin alkoholisteilla. Eli jos meinaa olla ilman jatkossa niin ei saa kokeilla edes sitä vähää ettei lähde mopo käsistä.

tsemppiä yritykseen saat henkisen tukeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 12:20

Hyviä linkkejä ja vinkkejä olet jo saanut, mutta tässä vielä lisänä:

aseta itsellesi säästötavoite esim. matka, vaate jne. Aina kun tekee mieli pelaamaan, muista tavoitteesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 13:34

Keksi tilalle muuta. Ota oma itsetuntosi hallintaan.Mene lankille kuntoa kohottamaan, aina kun tekee mieli sellaista, josta haluat eroon. Terveytesikin paranee huomaamatta.Itsetunto paranee.Pystyt hallitsemaan itseäsi paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 13:47

Himot ne on hiirelläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.09.2011 - 14:39

vaikea on neuvoa, kun ei ymmärrä miten voi laittaa kaikki rahansa niin hyödyttömään asiaan kuin automaattipeliin, siitä kun ei ole edes mahdollista saada juuri mitään takaisin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:52

Peluuri.fi siihen vaan lukemaan.. ja ottamaan yhteyttä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 16:20

Peliriippuvuutta hoidetaan, joten hae apua ajoissa ennen kuin koko omaisuus on mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 22:47

Lopeta pelaaminen,ja laita peliin menevät rahat säästöön..Sitten voit itsesi palkita pelirahoilla jonnekkin järkevään asiaan..säätät vaikka reissu-rahat ja nautit sitten reisusta..Tai ostat itsellasi niillä rahoilla..vaikka uusia vaateita..
Hoitoon menemisestä on kyllä apua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 19:59

Kierrä kaukaa kaikki paikat, jossa peliautomaatteja on. Kun olet esim. viikon pelaamatta palkitse itsesi suklaalla, uudella vaatteella tai jollain muulla vastaavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:36

Kannattaa mennä ammattiauttajan pakeille, eikö ole jo olemassa samanlaisia ryhmiä kuin alkoholista riippuvaisille?
Mahdotonta antaa sen parempaa neuvoa kun ei ymmärrä koko asiaa eli sitä että pitää pelata. Opin jo lapsena (viisaan äitini neuvo) että kaikki rahasta pelaaminen on pahasta. Uskoin kerralla, en ole pelannut koskaan enkä aio pelata.
Oletan että vähän kerrallaan pelaamisen vähentäminen ei auta, vaan totaalinen loppu. Sama kuin alkoholistilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2011 - 18:22

Kierrä pelipisteet kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:31

Jos kyselit tätä jo aiemmin, niin ei taida sen kummoisempia vastauksia nytkään irrota. Itseään niskasta kiinni ja asian eteen jotain tekemään. Apua kyllä löytyy.