Mitä aijot tänään tehdä?

Minulla on tänään perjantaina siivous päivä ja kohta kaivan imurin esiin.

Avainsanat: koti puhtaaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 07:44

Ulkona sataa ja on harmaa päivä, pankissa pitää tänään käydä, ja pieniä kotiaskareita vaan teen. Kroppaa vähän kolottaa kun on matalapainetta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 07:53

Siivouspäivää täälläkin aloitellaan. Illalla lähdemme työkavereiden kanssa mökille viettämään naisten viikonloppua ja käydäänpä sienimetsässäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:17

Huomenta kaikille ja aurinkoista aamua täältä Saariselältä. Riekonlinnan aamupala juuri nautittu ja päivän ohjelmassa ensin patikka Kuukkelilammelle. Kaunispäällä täytyy syödä jotain hyvää iltapäivällä ja muuten aiomme kierrellä autolla katselemassa miltä lähialueet näyttävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:31

Huomenta myös täältä, aioin olla tänään vain kotosalla ja käydä myös lenkillä.Olen saanut pitää sapattia lenkkeilystä ranteeni takia ja aion netissä ja napsussa napsutella.Ihan hiljaiseloa tässä vietetään koko viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 09:25

Töitten jälkeen kamat kasaan ja mökille. Puutarhatöihin. grillaileen ja saunan lämmittämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 10:10

Töitten jälkeen siivoamaan ja sitten vaihdetaan vapaalle, kaikki muu on vielä avoinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 12:14

Entisten työ kavereiden kanssa saunomaan !!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 13:36

Kauppareissulla käydään.

Sitten oleskellaan keittokatoksessa mökkipihalla.
Tulipesässä palaa lämmin valkea, jossa valmistetaan grilliherkkuja.
Pienet laulut lurautetaan ja odotellaan illan hämärtymistä.

Saattaa olla, että nähdään muuttolintujen lentelyä "aurassa".

Uskon syksyn taikaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:33

Tänään pyykkitupa ja sauna, joten tää päivä valmiiksi buukattu!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.09.2011 - 14:46

avainsanat kertovat kaiken, koti puhtaaksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 16:07

Aivan ihanan upee ilma +17 astettta. Kauppaan pitäisi lähteä, kunhan saan murkkuikäisen mukaani kauppakasseja kantamaan. Itselläni edelleen olkapää kipee :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 23:01

Kaupassa tuli käytyä..että on viikonlopun ruuat varattuna..
Siivoilin huusholia ja miestäni avustelin.Illasta tein vielä 2 mehevää kesäkurpisa kakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:57

Lauantai ja vapaapäivä eli ihan pian lähden ostamaan syksyiset ulkokukat,smallareissulla myös viikonloput ruuat. Sen jälkeen ensin kodin siivous ja sitten menen tulevan talomme rakennustyömaata siivoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:27

Taisin ottaa lunkisti illalla hieman kuppia kallistin.