Onko kurkku on parempi kuin mies?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 23:07

Kurkku on hyvää todella...mutta kyllä ihan oikea kunnon mies on namia..

Kysyjän kommentti

Mitäs tuhon enää lisäämään....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 22:54

Kyllä, ja tässä 20 syytä, miksi kurkku on parempi kuin mies
www.avaruusmies.com/jokes/fi...h/355.html

Naisen lemmikkieläimet
Minkki vaatekaapissa, jaguaari autotallissa, tiikeri makuuhuoneessa ja aasi, joka maksaa kaiken tämän.

Talon herra
Mies meni kirjakauppaan ostamaan kirjaa. - Mistä löytäisin kirjan: “Mies, talon herra” -Satukirjat löytyvät lasten osastolta, naismyyjä vastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 01:06

Vaikken olekaan oluen ystävä, niin ehkä joku on:

Miksi olut on parempi kuin mies?
- olut ei koskaan tule liian aikaisin
- kun olut tulee suuhun, sitä ei tarvitse sylkeä pois pahan maun takia
- oluen koko ei vaikuta nautintoon vähentävästi
- jos olut on liian pieni, voit tilata baarimikolta uuden
- oluen väri ja haju ei muutu nautittaessa
- väljähtynyt olut ei kävele asunnossasi kalsarisillaan persettään raaputtaen
- olut ei lataa pornoa internetistä
- olut ei katso urheilua
- olut tietää miten sinulle tehdään hyvä olo työpäivän jälkeen
- olut ei valita
- olut ei tuo kotiin tauteja viron reissulta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 05:44

On ainakin salaatissa kurkku parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:02

no tota noin kurkku on ainakin huushollissa ... aina tavoiteltavissa hyllyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 09:22

kurkun voi ostaa lähikaupasta, miestä ei. Kotimainen kurkku maistuu paremmalta kuin ulkolainen.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 10:08

Tuore kurkku on herkullinen...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 11:59

mä olen sanaton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 13:31

Vanha isäntä istui tupansa pöydän ääressä. Nautiskeli kahvipunssistaan.
Kahden muun tuolin eteen pöydälle oli asetettu kurkku.

Vanhapiika tyttäret tulivat kotiinsa käymään ja ihmettelivät isänsä puuhastelua.
Kyselivät mitä nyt tapahtuu.

Vanha isäntä kertoi ottavan kahvipunsseja vävypoikien kanssa ilman riidan siementäkään.

Kurkku näin ollen on parempi kuin mies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:10

Juu nämä olen lukenut ja kuullut myös ennenkin...
Mies miehenä ja kurkku kurkkuna, et silleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 18:11

Kyllähän oletan,ettei kurkku järin helläkätinen ole.Jotenka myönnän olevani täysin samaa mieltä, kuin ystävämme Toffe tuossa aikaisemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 20:14

Onko moottoripyörä parempi kuin vaimo?
1. Moottoripyörä ei suutu vaikka kävisit koe-ajolla kaverisi pyörällä!
2. Moottoripyörällä voit ajaa milloin haluat!
3. Moottoripyörää voit sormeilla kun siltä tuntuu!
4. Moottoripyörällä ajo on erittäin hygienistä puuhaa!
5. Moottoripyöräily ei vaadi sinulta liikuntaa!
6. Et tarvitse tekosyitä ajaaksesi moottoripyörällä!
7. Moottoripyöräsi ei koskaan soita sinulle kesken pokeri-illan ja vaadi tulemaan kotiin!
8. Moottoripyöräsi tuntuu aina vain paremmalta mitä enemmän sillä ajat!
9. Moottoripyörällesi ei tarvitse osoittaa huomiota jokaisen ajon jälkeen!
10. Moottoripyöräsi ei vaadi koskaan sinua ostamaan kukkia tai timantteja!
11. Moottoripyörä-ongelmistakin pääsee ryhmässä sfnet.harrastus.mp paljon halvemmalla eroon kuin vaimosta lakimiehen avustuksella.
12. Moottoripyöräsi ei koskaan naura sinulle!
13. Moottoripyöräsi ei inhoa vanhoja pyöriäsi!
14. Moottoripyörän voit myös _todella_ omistaa!
15. Moottoripyöräsi ei varaa kylpyhuonettasi tuntikausiksi!
16. Moottoripyöräsi mielestä kommenttisi eivät koskaan ole sovinistisia!
17. Moottoripyöräsi ei koskaan lähde baanalle toisten moottoripyörien kanssa ilman sinua!
18. Moottoripyöräilyä kohtaan mielenkiinto vain kasvaa iän myötä
19. Moottoripyöräilystä innostuminen ei johda elinikäiseen katastrofiin!
20. Moottoripyörälläsi ei ole vanhempia!
21. Moottoripyöräsi ei koskaan anna katteettomia lupauksia!
22. Moottoripyöräsi ei vaadi sinua luopumaan pubi-illoista!
23. Moottoripyörällesi ei tarvitse osoittaa rakkauttaan, riittää että nautit siitä!
24. Moottoripyörälläsi ei ole päänsärkyä!
25. Moottoripyöräsi ei koskaan kysy onko tämä ensimmäinen kertasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2011 - 02:51

Kaikkea sinä kysyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:22

Mistä noita kurkkuja oikein tulee...