Mikä oli hirtetyn miehen viimeinen toivomus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 00:35

Saddam halusi tulla ammutuksi, vaan pääsi sätkimään narun jatkoksi.

Kysyjän kommentti

Saddam Husseinia odotetaan innokkaasti helvetissä

28. marraskuuta 2006

Helvetti, Syvin Syöveri - Irakin kuolemaan tuomittua entistä presidenttiä Saddam Husseinia odotetaan innokkaasti Helvetissä. Valmistelut ovat jo täydessä käynnissä, vaikka Saddamin asianajajat ovat valittaneet tuomiosta ja on todennäköistä, että tuomion täytäntöönpano ainakin lykkäytyy, koska entistä presidenttiä vastaan on käynnissä muitakin oikeusprosesseja.

Saatana ehti antaa haastattelun muiden töidensä lomassa. "Saddam Hussein oli erinomainen diktaattori", Sielunvihollinen summaa.
Tunnelma Helvetin alimmassa syöverissä oli silti odottava tämän viikon maanantaina. "Odotan innolla Saddam Husseinin saapumista keskuuteemme", vakuutti Helvetin johtohahmo Saatana. "Hän tuo oman lisänsä vaikuttavaan diktaattorikokoelmaamme."

Saddam hirtettiin 30.12.2006

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 23:52

Löysin vastauksen, mutta en kerro sitä muille vielä. Liittyy "tupakkaan".

Pistän perjantain kunniaksi vastavitsin, kun muut taitaa jo nukkua ?
Eurooppalainen matkusti Arabiaan ja vuokrasi kamelin.
Kamelin vuokraaja sanoi, että kameli lähtee kävelemään kun sanot "huh" ja se lähtee juoksemaan kun sanot "huh huh" se pysähtyy sanomalla "aamen".
Ensiksi mies sanoi "huh" ja kameli lähti kävelemään sitten mies sanoi "huh huh" ja kameli lähti juoksemaan. Mies näki vähän matkan päästä rotkon, hän oli unohtanut miten kameli pysähtyy.
Hän alkoi rukoilla ja juuri ennen rotkoa hän sanoi aamen. Silloin kameli pysähtyi mies sanoi:
Huh huh olipas täpärällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 00:54

Putte erehtyi pahemman kerran, ei täällä ainakaan nukuta :)

Vastaukseni kysymykseen on:
Mitä ilmeisemmin halusi sätkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:17

Mummu ja pappa pelasi jalkapalloa.
Pappa hävisi.
Etsintöjä jatketaan edelleen.

Kevennyksen jälkeen vastaus: sätkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 09:59

Vaatimattomasti sätkiä vaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 13:25

Hitkun, plitkun, plitkun plii. Nyt se on auki ja nyt se on kii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:00

Sätkiä vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 07:57

Sätkiä, sätkiä...ja että köysi katkeaisi ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 23:09

Jossain sketsissä se oli mahdottoman pitkä tupakka. Eli viimeisen tupakan taisi toivoa.