Oletko huomannut. Pimeys tulee nopeeta ja kestää noin 7h,Kokoajan pitenee. Pääskyt lähti poikasineen.

Lisätty: 02.09.2011 - 13:19

Papiti annoit positiivista näkö kantaa minulle. Samoin pappa . kertoi ihanista muutoista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 13:13

Kyllä sen jo huomaa, nimittäin pimeän ajan pituuden.
Ei se suuremmin haittaa oloneuvoksen oleskelua.

Hanhet lentelee "aurassa" mökkipihan yli. Laskemaan en ehtinyt, mutta yli viisikymmentä niitä oli.
Joutsenetkin tekee lähtöään. Pareina pyörivät ympyrää ja odottavat lisää kaverita.
Odottelen vain kun suuret kurkiparvet on liikkeellä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 23:49

Se on syksy nyt! terkuin nimim. kesää odotellessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 00:29

Ensi kuun perästä on vain yksi kokonainen kuukausi, ennen kuin päivä alkaa taas pitenemään.
Täällä ne pääskyt kilpailevat lepakkojen kanssa ötököistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 05:27

Minä olen huomannut tämän pimeyden, nytkin sataa vettä ja keltaisia koivunlehtiä on jo paljon varissut, syksyä tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 07:27

Kyllä on huomattu, toisaalta pidän näistä alkusyksyn pimenevistä illoista ja öistä, varsinkin jos vielä on hyvä keli, ja kuutamo, jota voi ihailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:22

Kyllä olen valitettavasti huomannut,pimeys tulee ja koleat ilmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 15:21

Kaunistahan noita lintujen muuttoja on katsella, ensi keväänä taas odotamme niiden palaavan...
Kaikella on aina aikansa ja paikkansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 23:31

Näin on syksy koittanut ja aina vaan pimeämpää tulee...Koivuista keltasia lehtiä varisee pihamaalle..Onneksi on vielä ollut kaunista ajottain ja lämmintä..
Muutolinnut lähteneet..mutta odotetaan taas kevättä ja kesää,niin linnut palaavat taas meidän iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 08:04

Syksy on saapunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 08:06

Ihanaa kun illat pimenevät ja saa taas poltella kynttilöitä sisällä ja ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:52

Pimenevät illat tuovat lisää lämmintä valoa sisälle tuikkujen muodossa.