Mitäpä napsulaiset määräisivät pikarangaistukseksi rosvoille joita tapaisit kotoasi tai pihaltasi?

Kultamailla rangaistaan mm. näin:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...selk%C3%A4

Lisätty: 08.09.2011 - 08:20

Tiedoksi vaan ettei tämä ole lappalaisten konsti vaan ihan eteläsuomalaisten kullankaivajien tekosia....säiläyttää ainakin ensin vähäsen.

Lisätty: 08.09.2011 - 08:21

Tiedoksi vaan ettei tämä ole lappalaisten konsti vaan ihan eteläsuomalaisten kullankaivajien tekosia....säikäyttää ainakin ensin vähäsen.

Avainsanat: pika rankaisu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2011 - 06:29

Pakkotöihin meille viikoksi. Tiskausta, imurointia, lattioiden pesua, mattojen tamppausta, pyykinpesua ym. Ja vaimo heille pomoksi. Kyllä kiertää tuon jälkeen meidän tontin kaukaa..

Kysyjän kommentti

Heh, heh. Kiitos hauskasta vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 18:30

Hyvä juttu, minä veisin tuonne varastomme taakse rosvon, siellä on vielä tilaa. Ei omin avuin sieltä pois pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 18:36

Minäpä istuttaisin keittiön pöydän ääreen ja pakottaisin kuuntelemaan äitini laulua- hän ei todellakaan osaa laulaa.Samalla rosmo sitten voisi tiskata, siivota ja kantaa halkoja liiteriin.Toki nurmikkokin vaatii vielä leikkaamista...Ja kaiken tämän vahtijana voisi olla meitin Peto !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 18:54

Nyt oli pistetty pää edellä suohon. Minusta hyvä vaihtoehto.
Tai sitten siirrettäisiin sinne mihin mennään jalat suorana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 20:26

Kultamaitten lakia soveltaen jatkaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 20:41

Karkottaisin Romaniaan, sillä sieltähän niitä rosvoja on tainnut viime aikoina tulla pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 21:23

Kyllä olen varautunut siihen täällä korvessa. Mulla hyvä maila jossa kovasti hakattuja nauloja pystyssä. Tuo kuvan laki on harkittu tarkkaan ja sitä minäkin haluaisin rosvolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 22:06

Veisin navetan taakse ja ..................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 00:31

Toisin päin ja kiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:44

Juu hyvä on paikka rosmoille... yks jo saatu näemmä kiinnikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.09.2011 - 14:56

350 vuotta yhteiskuntapalvelua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 07:58

Tiilenpäitä laskemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:13

mä veisin saunan taakse ja hakkaisin paskat pihalle niistä. sitten jakelisin ympäriinsä niiden kuvia että toiset tietäisivät.
jumankauta ihan karvat nousee pystyyn kun aattelee että joku tulee koskeen mun omaisuuteen. kovalla työllä hankittu - tässä mikään ilmaista ole.
menisivät paskiaiset töihin että saisivat omia kamoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 08:15

Riippuu siitä, osuisko käteeni ensimmäisenä lehtiharava, kirves vai pesäpallomaila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:31

Lappalaisilla on omat keinonsa - itse jättäisin rangaistuspuolen suosiolla virkavallalle. Eipä ole kotoa sisätiloista vielä ketään tuntemattomia löytynyt.
Ei ole maallakaan mitään ylläreitä sattunut, valvontajärjestelmä käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:33

Laittaisin loppuvuodeksi pakkotyöhön tontillemme.